تذکر یک نماینده مجلس به دولت درباره رتبه‌بندی معلمان

یک نماینده مجلس گفت: رسیدگی به وضعیت فرهنگیان به ویژه اجرای دقیق و کامل قانون رتبه‌بندی فرهنگیان که حق این عزیزان است و مجلس یازدهم با وقت گذاری و دقت این قانون را تصویب کرد لذا انتظار می‌رود که دولت این قانون را هرچه سریع‌تر کامل اجرایی کند.

تذکر یک نماینده مجلس به دولت درباره رتبه‌بندی معلمان

امان‌الله حسین پور، در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۱۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود گفت: کسانی که امروز داعیه حقوق بشر سر می دهند و دم از حقیقت و حقیقت‌یابی می‌زنند، بدانند که مردم دنیا و ایران فراموش نکردند که آنها میلیون ها نفر بیگناه را در هیروشیما، افغانستان، لبنان، فلسطین، عراق و ایران از جمله زنان و کودکان را کشته و به خاک و خون کشیدند و امروز با همان منابعی که غارت کردند رسانه ها را اجیر کرده حق را باطل و باطل را حق جلوه می دهند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران ۴۳ است که پرچم واقعی آزادگی وآزادی را برافراشته، مقتدر اما مظلومانه به مسیر روشن خود ادامه می دهد. مشکلات و کمبود ها را می داند و صدای انتقاد صنفی مردم خود را می شنود همچنان که تاکنون صدای انتقاد کارگران عزیز،فرهنگیان و دیگر صنوف را شنیده است. همین نمایندگان مردم بارها و بارها در میان منتقدان از صنوف مختلف حاضرشده و انتقاد آنها را با جان و دل شنیده اند اما دشمنان بدانند که آنجایی که با نیت پلید براندازی وارد شوند و با اجیر کردن مزدوران داخلی خود بخواهند جنگ داخلی راه بیاندازند و کشور را به آشوب بکشنند تا به مقاصد شوم خود برسند قاطع ومحکم برخورد خواهد کرد و جایی تلاف خواهد کرد که حتی فکرشان را نمی توانید بکنید.

وی افزود: امروز وظیفه مجلس و دولت سنگین تر از هر زمان است گرچه مجلس انقلابی و دولت مردمی در حال تلاش هستند اما چند نکته تذکر به دولت ضروری است که اولین آن مبارزه گرانی ها و کنترل قیمت ها است.امروز گرانی کمر مردم به ویژه اقشار ضعیف و متوسط جامعه را شکسته است. چرا دولت در کنترل قیمت ها جدیت بیشتری به خرج نمی دهد برخی کالاها بدون حساب و کتاب با خلع نظارتی دولت قیمتشان بالا رفته و زندگی را برای مردم سخت کرده است. قیمت مسکن و اجاره مسکن امروز مستاجران و جوانان از زندگی ناامید کرده است. دولت باید با جدیت قانون تولید یک میلیون مسکن در سال را دنبال کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: وضعیت دامداران بسیار نگران کننده است. بارها در همین تریبون نمایندگان تذکر داده اند که به وضع دامداران برسید. دامدارن دام مولدشان را فروخته اند. اگر این روند ادامه پیدا کند دامداری در کشور نابود خواهد شد.

حسین پور گفت: رسیدگی به وضعیت فرهنگیان به ویژه اجرای دقیق و کامل قانون رتبه بندی فرهنگیان که حق این عزیزان است و مجلس یازدهم با وقت گذاری و دقت این قانون را تصویب کرد لذا انتظار می رود که دولت این قانون را هرچه سریع تر کامل اجرایی کند. تعیین تکلیف معلمان حق التدریس، نهضتی ها و غیر انتفاعی ها که همه این عزیزان عمر و جوانی شان را صرف خدمت کرده اند.

منبع: خانه ملت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57735

ارسال نظر