حادثه هولناک در سیستان و بلوچستان | افراد مسلح و ناشناس نوجوان سراوانی را ربودند

افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح، نوجوان سراوانی را با یک دستگاه خودروی پژو پارس ربوده و از محل متواری شدند.

حادثه هولناک در سیستان و بلوچستان | افراد مسلح و ناشناس نوجوان سراوانی را ربودند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس نوجوان سراوانی از چنگال آدم‌ربایان در کمتر از ۲۴ ساعت نجات یافت.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی روز گذشته (جمعه، ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲)، در سطح حوزه استحفاظی شهرستان سراوان، بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شدند و مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح، نوجوانی را با یک دستگاه خودروی پژو پارس ربوده و از محل متواری شده‌اند.

سردار دوستعلی جلیلیان تصریح کرد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم‌ربایان به دلیل یک‌سری اختلافات قبلی، این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند که در ادامه تیم رسیدگی‌کننده به پرونده، به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان تاکید کرد: سرانجام در کمتر از ۲۴ ساعت با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این فرد شناسایی و وی آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند ، متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد، تاکید کرد: با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82077

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر