توضیحات فرمانده انتظامی سیستان‌و‌بلوچستان درباره یک حادثه هولناک در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان جزئیات آدم‌ربایی و گروگانگیری یک مرد ۴۸ ساله در چابهار را اعلام کرد.

توضیحات فرمانده انتظامی سیستان‌و‌بلوچستان درباره یک حادثه هولناک در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس چابهار گروگان ۴۸ ساله پس از چهار روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان نجات یافت.

به گزارش عرشه‌آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، افزود: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در شهرستان چابهار بلافاصله مأموران پلیس وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با تهدید سلاح، مرد ۴۸ ساله را با یک دستگاه خودروی پژو پارس ربوده و از محل متواری شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

سردار قنبری در پایان تاکید کرد: سرانجام با تلاش مستمر کاراگاهان پلیس آگاهی، محل اسارت این گروگان شناسایی، فرد ربوده شده آزاد و صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت و عامل اصلی این گروگانگیری را با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73289

ارسال نظر