آخرین خبر از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در شهرهای مختلف کشور

آخرین اخبار و جزئیات تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در شهرهای مختلف کشور اعلام شد.

آخرین خبر از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در شهرهای مختلف کشور

با اعلام رسمی مدیریت بحران قم، مدارس ابتدایی قم فردا دوشنبه تعطیل است.

در اطلاعیه مدیریت بحران استان قم که امروز ۱۱ دی ماه منتشر شده آمده است: با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تمام مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهر قم فردا دوشنبه نیز به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند. مهدکودک‌های قم هم فردا به علت انباشت آلاینده‌های هوا تعطیل است.

مدارس سایر شهرستان‌ های و بخش‌های قم به طور عادی فعالیت می‌کنند.

مدارس و دانشگاه‌های ۱۲ شهر استان اصفهان تعطیل شد

دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، ریزش هوای سرد و سنگین، پایداری جو و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان که به‌صورت مستمر درحال برگزاری است، با تشکیل نشست اضطراری، دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل را در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام کرد.

او تصریح کرد: مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

شیشه فروش افزود: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز مذکور از درب منزل و از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اعمال خواهد شد.  

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: طی این مدت هرگونه تخلف در بخش منابع آلاینده ثابت همچون صنایع، کارگاه‌ها و نیز منابع آلاینده سیار ازجمله خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط محیط زیست و عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، شیشه فروش تأکید کرد: همچنان توصیه می‌شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 63645

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر