ماجرای دیدار «علی سلاجقه» با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر چیست؟

رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست درباره دیدار علی سلاجقه با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر توضیحاتی ارائه کرد.

ماجرای دیدار «علی سلاجقه» با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر چیست؟

سیدحسین موسوی فرد ادعای یک رسانه عربی مبنی بر دیدار سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره را قویاً تکذیب و اظهار کرد: دیدارهای سلاجقه در کشور مصر کاملاً مشخص و معلوم است و این دیدارها تنها با مقامات سیاسی و محیط زیستی کشورهای مختلف صورت گرفته است.

رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست که ریاست این سازمان را در سفر به مصر همراهی کرده است، در ادامه افزود: سلاجقه در سفر به کشور مصر علاوه بر سخنرانی در بیست و هفتمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی، با وزیر امور خارجه مصر و برخی از همتایان محیط زیستی خود در سایر کشورها دیدار و گفت و گو کردند که محور این گفت و گوها نیز مباحث مربوط به تغییر اقلیم و تلاش برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای بوده است.

گفتنی است، پس از سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به مصر برای شرکت در بیست و هفتمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (کاپ ۲۷)، برخی از سایت‌های داخل کشور به نقل از رسانه العربی الجدید از دیدار سلاجقه با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره خبر دادند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54735

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر