برنامه آموزش و پرورش برای 13 آبان اعلام شد

در نخستین نشست هم اندیشی، هماهنگی و هم افزایی با تشکل‌‎های دانش آموزی، درباره ۱۳ آبان صحبت شد و تشکل‌های دانش آموزی پیشنهاداتی به ما دادند که عمده کارها توسط خود دانش آموزان و نوجوانان انجام می‌شود.

برنامه آموزش و پرورش برای 13 آبان اعلام شد

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: یوم الله سیزدهم آبان ماه، روز دانش آموز است و در مراسم بزرگداشت این روز با تاکید تشکل‌های دانش‌آموزی، دانش‌آموز محور خواهد بود.

اصغر باقرزاده در نشست هم اندیشی و برنامه‌ریزی تحول در برنامه‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در نخستین نشست هم اندیشی، هماهنگی و هم افزایی با تشکل‌‎های دانش آموزی، درباره ۱۳ آبان صحبت شد و تشکل‌های دانش آموزی پیشنهاداتی به ما دادند که عمده کارها توسط خود دانش آموزان و نوجوانان انجام می‌شود.

باقرزاده تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، جذب حداکثری باید در اولویت باشد. برای عملی کردن این سیاست، باید از بین مربیان افرادی خودساخته انتخاب شوند تا با دختران و پسران مان گفت وگو کنند. برای پر بودن دست مربیان مان البته به بسته‌های انگیزشی محتوای ویژه‌ای نیاز داریم که باید تهیه شود.

وی افزود: باید در هر استان مربیان پرورشی را دعوت کنیم تا به صورت متمرکز کشوری کارها را با برنامه ریزی پیش ببرند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، معاون پرورشی و فرهنگی گفت: در چند گروه شروع به توانمندسازی مربیان کردیم تا در مدارس راهنمای دانش آموزان باشند. لازم است یک اتاق فکر داشته باشیم تا گام های طولانی مدتی را در معاونت رقم بزنیم و این گردهمایی شما و پیشنهادهای خوبتان بسیار تاثیرگذار خواهد بود./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48345

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر