آموزش و پرورش جزئیات بازداشت دانش‌آموزان در کردستان را اعلام کرد

در ۳۰ مدرسه شهر‌های سنندج، مریوان و سقز با مسائلی روبه‌رو بودیم، اما با هوشمندی نیرو‌های امنیتی و نظارتی این مشکلات برطرف شد و اکنون شرایط خوبی در مدارس حاکم است.

آموزش و پرورش جزئیات بازداشت دانش‌آموزان در کردستان را اعلام کرد

هاشم ناظمی جلال گفت: هیچ دانش‌آموز بازداشتی در استان نداریم. اگر احیانا دانش‌آموزی در حین اعتراض دستگیر شده، بلافاصله تحویل والدین داده شده و آزاد شده‌ است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: مسائل اخیر در کشور بیانگر آن بود که دشمنان قسم خورده نظام به آموزش و پرورش چشم طمع دوخته‌اند و طبیعتاً مشکلاتی پیش آمد؛ در ۳۰ مدرسه شهر‌های سنندج، مریوان و سقز با مسائلی روبه‌رو بودیم، اما با هوشمندی نیرو‌های امنیتی و نظارتی این مشکلات برطرف شد و اکنون شرایط خوبی در مدارس حاکم است.

هاشم ناظمی جلال افزود: حضور دانش‌آموزان در سنوات اخیر در فضای مجازی منجر به بروز این مشکلات در روز‌های اخیر شد و نیاز است در این فاصله تا روز بسیج دانش‌آموزی مجموعه آموزش و پرورش، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، بسیج دانش‌آموزی برنامه‌هایی را تدوین کنیم.

او تصریح کرد: جهاد تبیین نباید فراموش شود و باید برنامه‌هایی در این راستا در استان کردستان برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: هیچ دانش‌آموز بازداشتی در استان نداریم. اگر احیانا دانش‌آموزی در حین اعتراض دستگیر شده، بلافاصله تحویل والدین داده شده و آزاد شده‌ است./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47954

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر