حذف سایت «تهران من» به دستور داماد زاکانی/ تهرانی ها این اپلیکیشن جدید را نصب کنند

سایت تهران من با ایده جدید داماد زاکانی باید حذف شود.

حذف سایت «تهران من» به دستور داماد زاکانی/ تهرانی ها این اپلیکیشن جدید را نصب کنند

سایت تهران من با ایده جدید داماد زاکانی باید حذف شود.

به گزارش عرشه آنلاین،  تا کمتر از یک ماه دیگر، شهروندان پایتخت نشین باید از سایت «تهران من» خداحافظی کنند و هرچه سریعتر اپلیکیشن «شهرزاد» را نصب کنند؛ اما علت این جا به جایی چیست؟

خبر رسیده است که سامانه « تهران من » که چهار سال قبل برای مدیریت یکپارچه خدمات شهرداری تهران به شهروندان راه اندازی شد و در مدت کوتاهی توانست بسیاری از خدمات ترافیکی، شهرسازی و ... را سامان دهد، با تصمیم جدید شهرداری تهران در حال حذف است.

حذف تهران من و نصب شهرزاد

یک منبع آگاه در شهرداری تهران در این خصوص به خبرنگار اجتماعی رکنا در خصوص حذف سامانه تهران من از بستر خدمات شهرداری تهران و جایگزینی اپلیکیشن شهرزاد گفت: پشتیبان سایت تهران من، که یک شرکت خصوصی بوده، اخیرا اعلام کرده است که دوره پشتیبانی این سایت تمام شده و این تیم حاضر به تمدید قرارداد پشتیبانی نیست. از سویی دیگر، ساختار سایت تهران من، به شکلی نبود که امکانات توسعه ای جدید شهرداری تهران در حوزه فناوری و هوشمند سازی را پشتیبانی کند. برای مثال، یکی از مهم ترین ایرادات وارده به سایت تهران من، مربوط به کیف پول الکترونیک آن بود، به طوری که اگر شهروندی، با شارژ کیف پول، قصد پرداخت عوارض ساختمان را داشت، بدهی های طرح ترافیکش نیز اتوماتیک از آن کیف پول کم می شد و اینگونه افراد به مشکلات زیادی بر می خوردند ولی سایت و اپلیکیشن شهرزاد، کیف پول های متعدد برای امورات مختلف ارائه می دهد که بسیار کاربردی است. در واقع، در سایت و اپلیکیشن شهرزاد، همه خدمات تهران من، به علاوه یک سری خدمات جدید ارائه شده است.

چه بر سر اعتبارات مالی شهروندان در تهران من خواهد آمد؟

در پاسخ به این سوال که با این اوصاف، چه بر سر اطلاعات و اعتبارات مالی شهروندان در تهران من بعد از حذف آن خواهد آمد نیز باید گفت که این ارقام بلافاصله بعد از نصب اپلیکیشن شهرزاد به کیف پول آن منتقل می شود.

اپلیکیشن شهرزاد، ذیل مجموعه «تهران هوشمند» با مدیریت ایمان صادق زاده، در شهرداری تهران فعالیت می کند و این قابلیت نیز وجود دارد که در فازهای بعدی، شهروندان بتوانند از ظرفیت های این نرم افزار در شهرهای دیگر نیز استفاده کنند.

داماد زاکانی کجای این ماجراست؟

به نظر می رسد حسین حیدری، داماد علیرضا زاکانی، شهردار تهران ، نقش تاثیرگذاری داشته باشد. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که ایده اصلی به وجود آوردن اپلیکیشن شهرزاد، برای او بوده و برای تحقق آن پیگیری های زیادی داشته است. 

اجرای طرح نوماند نیز از جمله ایده های اوست.

تهران من

دیگر رسانه ها

کدخبر: 135925

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر