طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت زودتر تعیین تکلیف شود | نیروهای قراردادی و شرکتی تبدیل وضعیت شوند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی نیروهای قراردادی و شرکتی در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس است که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت زودتر تعیین تکلیف شود | نیروهای قراردادی و شرکتی تبدیل وضعیت شوند

سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان در حال تدوین است که از مجلس می‌خواهیم برای نظارت بر روند اجرای آن یک نفر را به عنوان مأمور جهت نظارت بر این مساله معرفی کند.

وی با تقدیر از هیئت تطبیق مقررات برای پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، گفت: این هیئت اخیراً جلسه‌ای در این باره برگزار کرد و فردا هم جلسه‌ای دارد که امیدواریم شاهد حل مشکل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی باشیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح ساماندهی نیروهای قراردادی و شرکتی در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس است. لازم است به سرعت این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس تعیین تکلیف شود و به سرانجام برسد.

دلخوش اظهار داشت: قرار بود آئین نامه بودجه ۱۴۰۱ در یک ماه نوشته شود اما هنوز روی میز مانده است. همچنین هنوز سهم قیر برخی از روستاییان داده نشده که باید رئیس جمهور دستور آن را صادر کند.

وی درباره وضعیت تراکنش‌های بانکی گفت: در حال حاضر می‌بینیم افرادی که دارای دستگاه پوز هستند بیش از حد مالیات می‌پردازند که باید این موضوع هم مورد توجه قرار گیرد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26626

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        با سلام من یک بازنشسته هستم > فکر میکنم تا زمانی که کارگران و کارمندان امنیت شغلی نداشته باشند و یک پا در هوا همیشه دغدغه نبودن امنیت شغلی انها را رنج بدهد نه کارایی لازم را دارند و نه میتوانند کار محول شده به انها را به نحو مطلوب و مورد انتظار به ثمر برسانند چونکه از لحاظ روحی و روانی دچار عدم امنیت شغلی به سر میبرند ؟ و مشکل و معضل دوم که مهمتر است عدم ورودی افراد به جمع اعضا صندوق و خروجی صفر که عدم استخدام رسمی و واریز سهم صندوق بازنشستگی انهاست که هم صندوق های بازنشستگی از این رخوت و سستی و درماندگی و فقر نجات پیدا می کنند ودر کارهای تولیدی و ... سرمایه گذاری میکنند و از نظر بنیه مالی تقویت شده و نه تنها به کمک دولت نیاز دارند و دستشان همیشه مخصوصا ایام پرداخت حقوق پیش دولت دراز نیست راحت و بدونه دغدغه هم حقوق بازنشستگان را پرداخت می نمایند و و نسبت به ارایه امکانات رفاهی و تفریحی زیارتی و مخصوصا کمک و تقویت بنیه بیمه تکمیلی بازنشستگان اهتمام ویژه پیدا میکنند هم در مواقع ضروری قادر به کمک به دولت نیز می شوند ؟ با تشکر

      • داریوش کیانی

        سلام ببخشید اگه فقط آزمون و....شرط تبدیل وضعیت و عدالت استخدامی هست پس چرا درکنار ما وهمکاران ما فرزندان ایثارگر باهیچ آزمون ویا تشریفات اداری به طور مستقیم رسمی قطعی شدند وحال اینکه شغل هردوی ما مثل هم ویا بعضی های دیگر بامدرک سیکل ودیپلم ویا نیروی خدماتی وپذیرش و.....بودند .واقعا که ... این درصورتی است که به ما نیروی مدافع سلامت وایثارگر هم گفتند ومیگویند خواهشا این بار دیگه تبعیض روا مدارید که مردیم ازاین گونه حرفها وتبعیض ها ....

      ارسال نظر