طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت هفته بعد در مجلس تعیین تکلیف می‌شود | پیمانکاران حذف می‌شوند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از در دستورکار قرار گرفتن طرح استخدامی کارکنان دولت در دستورکار جلسات هفته آتی نمایندگان در قوه‌مقننه خبر داد.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت هفته بعد در مجلس تعیین تکلیف می‌شود | پیمانکاران حذف می‌شوند

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت  بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در این کمیسیون، اظهار کرد: در آخرین مرحله بررسی طرح تعیین تکلیف استخدامی کارکنان دولت، قرار شد تا کارگروه مشترکی بین اعضای کمسیون و سازمان اداری و استخدامی کشور تشکیل شود تا ابعاد مختلف این طرح بررسی شود.

وی با بیان اینکه طرح استخدامی کارکنان دولت ظرف چند جلسه در این کارگروه چکش کاری شده است، افزود: تمام ملاحظات و نقطه نظرات در این طرح در نظر گرفته شده است لذا دولت در موافقت و اجرای این طرح با مجلس همراهی می‌کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه ما در روند بررسی نهایی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت در جلسه علنی هماهنگ با سازمان اداری و استخدامی کشور عمل خواهیم کرد ، ادامه داد: بر اساس این طرح شرکت‌های واسطه برای جذب نیروها حذف و نیروهای شرکتی نیز تبدیل وضعیت می‌شوند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه در حال حاضر حدود ۱۷ نوع قرارداد برای جذب کارکنان دولت وجود دارد، گفت: امیدواریم برای تصویب و اجرای درست طرح مذکور وضعیت قراردادی کارکنان دولت ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه پس از بارگذاری طرح مذکور در سامانه مربوطه در مجلس حدود ۱۰۰ پیشنهاد از سوی نمایندگان مجلس پیرامون آن مطرح و به دست ما رسیده، گفت: این پیشنهادات در روند بررسی طرح در جلسه علنی مطرح خواهند شد که قطعا به پخته‌تر شدن آن کمک می‌کنند.

نماینده گرمی در مجلس اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود ۱۸۰ تن از نماینمایندگان در نامه‌ای به قالیباف رئیس مجلس خواستار در اولویت قرار گرفتن این طرح شدند لذا این طرح هفته آینده در دستور کار جلسه علنی قرار خواهد گرفت و احتمالاً تا پایان خرداد ماه رسیدگی به این موضوع در مجلس به اتمام برسد و طرح جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شود./ تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25201

ارسال نظر