انتقاد شدید مجلس از آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان | بسیاری از معلمان مشمول رتبه‌بندی نمی‌شوند!

یک نماینده مجلس گفت: مجلس قانون رتبه‌بندی معلمان را تصویب کرد تا کمکی به این قشر شود و بخشی از کسری آنها جبران شود اما آیین‌نامه اجرای این قانون گلایه بسیاری از فرهنگیان را به دنبال داشته است.

انتقاد شدید مجلس از آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان | بسیاری از معلمان مشمول رتبه‌بندی نمی‌شوند!

امان‌الله حسین‌پور نماینده مردم اسفراین در نشست علنی مجلس طی تذکری شفاهی گفت: دولت باید بازنشستگان را در مقطع گرانی فعلی دریابد. سازمان تأمین اجتماعی نیز به جای انفعال در مدیریت باید صحبت نمایندگان بازنشستگان را بشنود و دولت نیز باید به مدیران تذکر دهد. توجه به بازنشسته‌ها به ویژه بازنشسته‌های فرهنگیان بسیار ضروری است زیرا هزینه زندگی آنها بالا و حقوق‌های پایینی را دریافت می‌کنند.

حسین‌پور تصریح کرد: گرانی دارو به اقشار ضعیف و متوسط جامعه فشار زیادی آورده است، این افراد علاوه بر درد بیماری باید دردهای دیگر را هم تحمل کنند، دولت در حوزه گرانی دارو چاره‌ای بیندیشد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس قانون رتبه‌بندی فرهنگیان را تصویب کرد تا کمکی به این قشر شود و بخشی از کسری آنها جبران شود اما آیین‌نامه اجرای این قانون گلایه بسیاری از فرهنگیان را به دنبال داشته است. با این آیین‌نامه تدوین شده بسیاری از فرهنگیان مشمول این قانون خوب مجلس نخواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس در ادامه از وضعیت بی سر و سامان خودرو انتقاد کرد و افزود: وعده وزیر صمت نه تنها تحقق پیدا نکرده بلکه وضعیت خودرو بسیار بدتر از گذشته شده است./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17006

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر