آخرین اخبار از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی

انتظار طولانی معلمان برای دریافت حق‌التدریس و پاداش پایان خدمت | گره پرداخت در سازمان برنامه و بودجه است

نماینده اصفهان پس از پیگیری از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و اقتصاد، مشخص شد که گره مشکل پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیاندر سازمان برنامه و بودجه است. پس از اینکه این سازمان توجهی به مکاتبات و تذکرات نمایندگان نداشت، با معاون اول رییس جمهور و شخص اقای رییس جمهور مکاتبه کردم.

 انتظار طولانی معلمان  برای دریافت حق‌التدریس و پاداش پایان خدمت |  گره پرداخت  در سازمان برنامه و بودجه است

 معلمان از انتظار طولانی برای دریافت حق‌التدریس و پاداش پایان خدمت خود خبر دادند. از قرار حق‌التدریس معلمان در بخش دولتی مدتی است که پرداخت نشده و بازنشستگانی که سال قبل، بازنشسته شده‌اند نیز در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت هستند. در عین حال معلمان انتظار دارند مابه‌التفاوت اجرای رتبه‌بندی معلمان را برای چندماه اخیر دریافت کنند. در همین باره یک نماینده مجلس گفت  پس از پیگیری از وزارتخانه های آموزش پرورش و اقتصاد، مشخص شد که گره پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در سازمان برنامه و بودجه است.

 

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درخصوص پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان پیگیری‌های مستمری داشتیم.وی افزود: پس از پیگیری از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و اقتصاد، مشخص شد که گره  مشکل پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیاندر سازمان برنامه و بودجه است.

مقتدایی ادامه داد: پس از اینکه این سازمان توجهی به مکاتبات و تذکرات نمایندگان نداشت، با معاون اول رییس جمهور و شخص اقای رییس جمهور مکاتبه کردم. آقای مخبر دستور اقدام درباره پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان را صادر کردند و رییس دفتر رییس جمهور نیز دستور بررسی و اقدام دادند، ولی بعد از گذشت مدت زیادی همچنان این موضوع انجام نشده است.

وی عنوان کرد: فرهنگیان، بیش از یک سال است منتظر دریافت حق قانونی خود هستند، ولی متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفته اند.
مقتدایی مطرح کرد: امروز در مکاتبه‌ای با معاون اول رییس جمهور پیگیر چرایی عدم اجرای دستور ایشان شدم و همچنین از رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خواستم که به این موضوع ورود کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: در صورتی که اقدام لازم بعمل نیاید، از ظرفیت‌های نظارتی مجلس همچون اعمال ماده ۲۳۴ و یا تبصره ۱ ماده ۴۵ استفاده می‌کنیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1507

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • معلم

        این که خبر نیست همه میدونیم پرداخت نشده لا اقل یه وعده دروغ بدید

      • فراموش شده

        معلوم است که وقتی دولتی نتواند یا نخواهد که جلوی واریز پول مفت به جیب یک عده فاسد اقتصادی و محتکر و گرانفروش و دزد را بگیرد که خرج اشراف گری و الواتی و جشن هالوین لواسان و خرید خانه هزار میلیاردی را از بی عرضگی مسئولین بدست می آورند ، بودجه ای برای پاداش پایان خدمت 33 هزار بازنشسته باشرافت باقی نمی ماند.

      • ناشناس

        جواب بی توجهی به آموزش و پرورش را این روزها می بینیم ۰در این مملکت برای همه پول هست به جز آموزش و پرورش! کارمندان بانک ها و شرکت ها و بسیاری از وزارت خانه‌ها چه از نظر دریافت حقوق وچه پاداش ومزایا قابل مقایسه با معلمان نیستد ؛تعلیم وتربیت واموزش و پرورش مظلوم ترین عنصر در جمهوری اسلامی هستند

      ارسال نظر