خبر خوش برای آموزش و پرورش و معلمان این استان

آموزش و پرورش لرستان 4 میلیارد تومان اعتبار ویژه دریافت کرد.

خبر خوش برای آموزش و پرورش و معلمان این استان

آموزش و پرورش لرستان ۴ میلیارد تومان اعتبار ویژه دریافت کرد.

رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش‌وپرورش لرستان از جذب ۴ میلیارد تومان اعتبارات فرهنگی برای آموزش‌وپرورش این استان خبر داد.

حامد پارسانژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر معاون وزیر و مدیر فرهنگی هنری وزارت آموزش‌وپرورش به لرستان اظهار داشت: این سفرها با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه فرهنگی، هنری و تلاش برای اعتلای دانش‌آموزان این استان انجام شده‌است.

وی افزود: حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار استانی و بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار وزارتی در حوزه اداره فرهنگی، هنری آموزش‌وپرورش لرستان جذب‌شده که در طول ۴۴ سال پس از انقلاب کم سابقه بوده است.

رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: مدیرکل فرهنگی، هنری وزارت آموزش‌وپرورش برای راه‌اندازی پروژه‌ها و برنامه‌های نیمه‌تمام کانون‌های فرهنگی هنری ادب، آزادگان، شهید بهاروند خرم‌آباد و کانون‌های ۳۱ گانه این استان قول مساعد داده‌است.

وی بیان کرد:  حوزه پرورشی آموزش‌وپرورش لرستان و به‌ویژه اداره فرهنگی، هنری به‌دنبال اجرای ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین با محوریت ساحت‌های زیباشناختی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

پارسانژاد گفت: در چند ماه اخیر شاهد دعوت و سفرهای متعددی برخی از مسئولان وزارت آموزش‌وپرورش به لرستان برای رفع مشکلات فرهنگی و آموزشی وده‌ایم.

بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز در ۸۰ رشته فرهنگی هنری در ۳۱ کانون فرهنگی تربیتی لرستان مشغول فعالیت هستند.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100215

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر