خبر خوش سازمان برنامه و بودجه برای آموزش و پرورش این استان

بیش از ۳۰ درصد کل اعتبارات فصل استان چهارمحال و بختیاری مربوط به آموزش و پرورش است.

خبر خوش سازمان برنامه و بودجه برای آموزش و پرورش این استان

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۳۰ درصد کل اعتبارات فصل استان مربوط به آموزش و پرورش است و نویدی برای توسعه استان و محرومیت‌زدایی است.

 علی شهریارپور صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هر اعتبار و هزینه‌ای در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری و مقدمه‌ای برای سرمایه‌گذاری عظیم‌تری است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعتبار نوسازی مدارس استان در سال ۱۳۹۹، ۱۸ میلیارد تومان بود که ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد، در سال ۱۴۰۰، این اعتبار ۱۵۹ میلیارد تومان بود که ۸۲ میلیارد تومان آن تخصیص داده شد و این اعتبار در سال گذشته به ۱۵۴ میلیارد تومان رسید که ۱۰۴ میلیارد تومان آن تخصیص داده شد.

وی افزود: بیش از ۳۰ درصد کل اعتبارات فصل استان چهارمحال و بختیاری مربوط به آموزش و پرورش است و نویدی برای توسعه استان و محرومیت‌زدایی است.

شهریارپور بیان کرد: ۱۵۰ پروژه آموزشی برای چهار سال در نظر گرفته شده است که ۴۰ پروژه در حال انجام است، ۱۰ پروژه بهره‌برداری شده و ۳۰ پروژه نیز در ۶ ماهه امسال به نتیجه می‌رسد و با این اقدامات مشکل کمبود فضای آموزشی در استان برطرف می‌شود.

وی اظهار داشت: باید به سمت ایجاد فضای آموزشی در مناطق جدیدی مثل منظریه برویم اما این موضوع از منابع استانی امکان‌پذیر نیست و لازم است در سفر رئیس جمهور به استان تامین اعتبار این فضاها را به نتیجه برسانیم.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99503

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر