خبر خوش آموزش و پرورش لرستان

آموزش و پرورش استان لرستان جزئیات برنامه‌های تابستانه مدارس، تامین مسکن فرهنگیان، و نحوه دریافت تسهیلات جدید و وام معلمان و فرهنگیان را اعلام کرد.

خبر خوش آموزش و پرورش لرستان

آموزش و پرورش استان لرستان جزئیات برنامه‌ها و اقدامات جدید در مدارس را اعلام کرد. آموزش و پرورش استان لرستان از ارائه تسهیلات جدید و وام معلمان و فرهنگیان خبر داد. آموزش و پرورش استان لرستان جزئیات تامین مسکن معلمان و فرهنگیان را اعلام کرد. آموزش و پرورش استان لرستان آخرین فرصت نقل و انتقالات فرهنگیان و معلمان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه مهم آموزش و پرورش لرستان

برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش استان لرستان اعلام شد. آموزش و پرورش استان لرستان جزئیات برنامه‌های تابستانه مدارس، تامین مسکن فرهنگیان، و نحوه دریافت تسهیلات جدید و وام معلمان و فرهنگیان را اعلام کرد.

آموزش و پرورش استان لرستان

مهلت ثبت‌نام نقل و انتقالات معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش استان لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: فرصت ثبت‌نام فرهنگیان در این استان برای نقل و انتقالات تا ۱۰ تیرماه در سامانه است.

رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در جلسه کار گروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تدوین برنامه سالانه تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار داشت: این برنامه باید منطبق با سیاست‌های فوری وزیر و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تکمیل و تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه فرصت ثبت نام فرهنگیان برای نقل انتقالات در سامانه My.medu.ir تا ۱۰ تیر ماه برای داخل استان و شش تیرماه برای خارج استان پایان می‌یابد، افزود: نقل و انتقالات فقط در بستر سامانه و با توجه به شرایط از جمله نیاز و مازاد مبدا و مقصد انجام می‌گیرد و این موضوع به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق واگذار شده و همکاران از مراجعه حضوری برای نقل و انتقالات به اداره کل خودداری کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: تبدیل وضعیت نیروهای اداری و آموزشی و ساماندهی نیروها بر اساس شرایط، نیاز و مازاد محل خدمت در حال انجام است.

محمد بابایی به برگزاری فرایند تکمیلی و مصاحبه آموزگاران ماده ۲۸ اشاره کرد و افزود: ۱۶ گروه ارزیاب مرد و زن آمادگی دارند تا پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری و آموزگار استثنایی را انجام دهند.

توضیحات آموزش و پرورش استان لرستان درباره مسکن فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بر لزوم تهیه مسکن برای فرهنگیان فاقد مسکن در این استان تاکید کرد.

رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در دیدار با معاون شرکت تأمین مسکن فرهنگیان کشور ضمن بیان مشکلات فرهنگیان استان در زمینه مسکن بر لزوم توجه بیشتر نسبت به استان محروم لرستان و تهیه مسکن برای فرهنگیان فاقد مسکن تاکید کرد.

محمدرضا توکلی، معاون شرکت تامین مسکن فرهنگیان کشور نیز ضمن تقدیر از مطالبه گری و پیگیری جدی موضوع مسکن فرهنگیان توسط سکاندار دستگاه تعلیم و تربیت استان، اظهار داشت: خوشبختانه امروز در اکثر استان‌های کشور ساخت و سازهای کلان به منظور تهیه مسکن برای فرهنگیان انجام گرفته و در لرستان نیز رایزنی و جلسات خوبی در هفته جاری به این منظور با دستگاه‌های مسئول برگزار شده است.

معاون شرکت تامین مسکن فرهنگیان کشور در ادامه افزود: شرکت تأمین مسکن فرهنگیان با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از فرهنگیان کشور در تلاش است که با همکاری با سایر دستگاه‌ها به اقدامات خود در راستای تهیه مسکن برای فرهنگیان استان سرعت ببخشد.

احمدرضا دالوند، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان نیز قول هر گونه همکاری و مساعدت لازم برای کمک به تهیه مسکن شایسته برای فرهنگیان استان را داد.

وام معلمان و تسهیلات قرض‌الحسنه فرهنگیان آموزش و پرورش استان لرستان

معاون آموزش و پرورش لرستان از پرداخت وام معلمان و ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به فرهنگیان لرستانی خبر داد.

پرویز عبدی، معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان از پرداخت ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه درمان بیماری‌های خاص به فرهنگیان این استان خبر داد.

پرویز عبدی در جلسه هماهنگی پرداخت مرحله دوم تسهیلات به فرهنگیان در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: با دستور ویژه و جهادی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان پرداخت تسهیلات به فرهنگیان که در برخی شعب استان باقیمانده بود سرعت گرفت و در مهلت ۱۵ روزه که تعیین شد خوشبختانه الان رو به اتمام است که جای قدردانی دارد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه خوشبختانه در این دولت وعده‌هایی که به فرهنگیان داده شده است محقق می شود، افزود: هر چقدر روی فرهنگ و آموزش سرمایه‌گذاری شود در نهایت جامعه پیشرو و توسعه یافته خواهیم داشت و یکی از اولویت های وزارت آموزش و پرورش هم توجه به رفاه فرهنگیان است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال به فرهنگیان تسهیلات مرابحه با سود ۱۲ درصد پرداخت شده است، تصریح کرد: علاوه بر این هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال کارت اعتباری و ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در راستای درمان بیماری های خاص به فرهنگیان استان پرداخت شده است.

پایگاه‌های تابستانی آموزش و پرورش استان لرستان برای دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان از راه‌اندازی ۵۰۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت برای دانش‌آموزان این استان خبر داد.

رضا عزتی، مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان در آیین افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزان لرستان، منویات رهبری را نقشه راه آموزش‌ و پرورش دانست و اظهار داشت: باتوجه‌به اینکه رهبر انقلاب در جمع فرهنگیان بر فعالیت‌های پرورشی تاکید داشتند، باید در تمام ایام سال برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود تا دانش‌آموزان در محیطی شاداب و مفرح در تمامی ساحت‌های سند تحول بنیادین رشد و ارتقا یابند.

او تأکید کرد: فعالیت‌های تربیتی در تابستان تعطیل نمی‌شود و امسال باتوجه‌به برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده در بیش از ۵۰۰ پایگاه‌های تابستانی کلاس‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی باتوجه‌به علایق دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در ادامه سخنان خود به اهداف این برنامه‌ها پرداخت و تقویت هویت ملی، اسلامی و ایرانی، ارتقای علمی، سیاسی، اجتماعی و رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان بر اساس سند تحول بنیادین را از جمله این اهداف برشمرد.

آموزش و پرورش استان لرستان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94917

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر