خبر خوش آموزش و پرورش استان لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان جزئیات ارائه خدمات دندان‌پزشکی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی لرستان را اعلام کرد.

خبر خوش آموزش و پرورش استان لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از ارائه خدمات دندان‌پزشکی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی این استان خبر داد.

رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات علوم پزشکی به دانش‌آموزان و برپایی اردوهای جهادی در مناطق عشایری، اظهار داشت: این جای بسی خوشحالی است که پزشکان جوان و بومی استان دغدغه سلامت دانش آموزان و مردم مناطق کمتر توسعه را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به گستردگی آموزش و پرورش و ظرفیت شبکه شاد، افزود: این آمادگی وجود دارد که آموزش‌های بهداشت و دهان، راههای پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان و… در این شبکه در اختیار دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، توانمندسازی مربیان بهداشت و سلامت را یکی از رویکردهای آموزش و پرورش دانست و خواستار همکاری بیشتر آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه شد.

کامران آزادبخت، رئیس دانشکده دندانپزشکی لرستان نیز با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی هدف خدمات پزشکی و دندانپزشکی این دانشکده هستند، گفت: آمادگی لازم داریم که همه آموزش‌ها و خدمات پیشگیرانه را از جمله فلورایدتراپی را به صورت رایگان برای آنها انجام دهیم و همچنین خدمات درمانی را با پایین‌ترین تعرفه در مرکز دندانپزشکی دانشکده به ویژه برای دانش آموزان کمتر برخوردار انجام دهیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81175

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        جناب عزتی باید معلم سالم باشد که دانش آموز سالم زاد و ولد کنه،اول دندانپزشکی معلم ،کلاس اول دندان شیری داره ،می افته ،درمیاد،فعل و انفعال دندانی برا خودش داره حالا برا کارکنان آموزش و پرورش مهیا کن دندانپزشکی را.

      ارسال نظر