زلزله در بازار طلا، سکه و دلار | قیمت طلا و سکه امروز چند + جدول

در بازار امروز چهارشنبه 30 فروردین نرخ هر گرم طلای 18 عیار با 30 هزار تومان افزایش و با نرخ دو میلیون و 584 هزار و پانصد تومان در بازار طلا معامله شد.

زلزله در بازار طلا، سکه و دلار | قیمت طلا و سکه امروز چند + جدول

در بازار امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۳۰ هزار تومان افزایش و با نرخ دو میلیون و ۵۸۴ هزار و پانصد تومان در بازار طلا معامله شد.

نرخ طلا و سکه با افزایش اندک قیمت‌ها در بازار امروز نمایان شد؛ به طوریکه بیشترین تغییر از آن نیم سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت شد. همچنین نرخ سایر مسکوکات و نرخ طلا نیز با افزایش قیمت روبه‌رو شده است. دلار در بازار آزاد نیز با افزایش قیمت همراه شد.

در بازار امروز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۳۰ هزار تومان افزایش و با نرخ دو میلیون و ۵۸۴ هزار و پانصد تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با ۹۲ هزار تومان افزایش به ۳۱ میلیون و ۴۸۲ هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی با ۲ هزار تومان افزایش به ۲۸ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان رسید. نرخ نیم سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۳۰ هزار تومان افزایش به ۱۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان در تابلو اعلان نرخ‌ها درج شد.

قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید. 

قیمت سکه 30 فروردین

قیمت طلا 30 فروردین

نرخ دلار در بازار آزاد و به نقل از کانال های غیر رسمی اعلام نرخ ارز، به قیمت 51.950 تومان قیمت گذاری شد.

منبع: آخرین خبر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82861

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر