4 طرح بزرگ بانک سپه برای متقاضیان دریافت وام + شرایط

طرح‌های نگین آتیه، نگین مهر، نگین اعتماد و نگین میثاق از جمله طرح‌های اعطای وام در این بانک است. بانک سپه کارت اعتباری نیز با نام بهین کارت دارد.

4 طرح بزرگ بانک سپه برای متقاضیان دریافت وام + شرایط

 بانک سپه، نخستین بانک کشور و نزدیک به یک قرن (بیش از ۹۵ سال) به عنوان یکی از مهمترین نهادهای مالی و اقتصادی کشور است. البته این بانک در عرصه بین‌المللی نیز فعال است و در کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا، فرانسه و انگلستان خدمات بانکی ارائه می‌دهد.

این بانک علاوه بر اعطای تسهیلات تکلیفی همچون وام ازدواج، فرزندآوری و مسکن طرح‌های مختلفی برای پرداخت وام دارد.

طرح‌های نگین آتیه، نگین مهر، نگین اعتماد و نگین میثاق از جمله طرح‌های اعطای وام در این بانک است. بانک سپه کارت اعتباری نیز با نام بهین کارت دارد.

 طرح سپرده تسهیلاتی نگین آتیه بانک سپه

در این طرح فرد می تواند با افتتاح حساب سپرده ویژه طرح نگین آتیه بر اساس میانگین موجودی سپرده خود در دوره زمانی دلخواه (۲ تا ۱۲ ماهه) بر اساس نقدینگی مورد نیاز خود از انواع حالت‌های تسهیلاتی در اقساط، نرخ سود و مبالغ متنوع (تا ۲ برابر میانگین حساب) استفاده کند.

برای بهره‌مندی بیشتر از مزایای این طرح، فرد باید با توجه به مبلغ تسهیلات و تعداد اقساط مورد نظر خود نسبت به نگهداری و میانگین سازی موجودی سپرده خود به میزان و مدتی که توسط شعبه اعلام می‌شود اعلام کند. لازم به ذکر است که مدت انتظار در این طرح به ۲ ماه کاهش یافته است.

در این طرح به ازای هر ماه انتظار بیشتر نسبت به حداقل مدت انتظار که دو ماه است به تعداد اقساط، ۱۲ ماه (تا سقف ۶۰) اضافه می شود. یا به ازای هر ماه انتظار بیشتر به مبلغ تسهیلات که برابر ۵۰ درصد میانگین موجودی حساب (تا سقف ۲ برابر) اضافه می‌شود یا از نرخ سود تسهیلات که از یک درصد تا هشت درصد کاسته می‌شود.

البته مشتریان توجه داشته باشند که می‌توانند پس از اخذ تسهیلات، همچنان با حساب کار کرده و از امتیاز تسهیلاتی مجدد تا سقف قانونی بهره‌مند شوند.

در این طرح انتقال امتیاز و مازاد امتیاز تسهیلات به پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر امکان پذیر است.

پس از سپری شدن دوره سپرده گذاری مورد نظر و ایجاد میانگین موجودی لازم برای دریافت تسهیلات انتخابی، مشتری به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه کرده و درخواست دریافت تسهیلات خود را ارائه می‌کند. در این مرحله فرآیند اعتبارسنجی آغاز شده و مدارک درخواستی شعبه از شما دریافت می شود.

مشتری برای دریافت تسهیلات طرح نگین آتیه باید علاوه بر ایجاد میانگین موجودی سپرده در دوره زمان مشخص، از اهلیت اعتباری بنا به سیاست‌ها و ضوابط بانکی برخوردار بوده و وثایق و تضامین مورد نظر بانک را ارائه دهد. افتتاح حساب و ایجاد میانگین موجودی در سپرده به تنهایی برای دریافت تسهیلات کافی نیست.

طرح نگین آتیه برای  اشخاص حقیقی و حقوقی که میزان نقدینگی مورد نیازشان بیش از میزان پس اندازشان باشد، یا متقاضیان دریافت تسهیلات کمک هزینه خرید خودرو، لوازم خانگی، ابزار کار، تعمیر مسکن و شرکت‌ها، اصناف و کسب و کارهای کوچک متقاضی تسهیلات تجهیز محل کار و سرمایه در گردش مناسب است.

طرح سپرده تسهیلاتی نگین اعتماد بانک سپه

در طرح نگین اعتماد امکان دریافت سود علی‌الحساب سپرده سرمایه گذاری و دریافت تسهیلات فوری هم زمان برای فرد فراهم می‌شود.

در این طرح می‌توانید با افتتاح حساب سپرده ویژه طرح نگین اعتماد در دو نوع کوتاه مدت عادی و یا کوتاه مدت شش ماهه از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوید.

 بهره‌مندی از امتیاز اخذ تسهیلات فوری با نرخ سود مناسب،  بهره‌مندی از سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری حتی بیشتر از نرخ سود تسهیلات، عدم نیاز به معرفی ضامن برای اخذ تسهیلات، قابلیت واریز و برداشت از سپرده‌های کوتاه مدت عادی نگین اعتماد (برای مازاد بر مبلغ وثیقه شده برای تسهیلات)، امکان انتقال امتیاز دریافت تسهیلات به بستگان درجه ۱ (پدر، مادر، همسر، فرزندان، برادر و خواهر) از مزایای طرح نگین اعتماد است.

در این طرح علاوه بر سپرده گذاری، برخورداری از اهلیت اعتباری و توان بازپرداخت، جزو شرایط بهره مندی از طرح نگین اعتماد است.  

 طرح نگین اعتماد برای تمام مشتریان حقیقی و حقوقی که ضمن سپرده‌گذاری نزد بانک، متقاضی دریافت تسهیلات آنی با نرخ سود مناسب برای خود، بستگان درجه یک و یا کارکنان شرکت و سازمان خود هستند مناسب است.

همچنین مشتریانی که به دنبال کنترل ریسک اعتباری، نقدینگی و عملیاتی در کسب و کار خود بوده و با سپرده گذاری و حفظ نقدینگی خود در پی تأمین سرمایه در گردش از بانک و بازپرداخت اقساطی آن می‌باشند نیز توصیه می‌شود.

حداقل مبلغ پرداخت تسهیلات در این طرح سه میلیون تومان، حداقل مدت انتظار یک روز، تعداد اقساط نیز ۱۲ تا ۳۶ ماه است.

طرح اعتباری نگین مهر بانک سپه

بانک سپه با هدف ترویج هر چه بیشتر سنت قرض‌الحسنه و تقویت امکان رفع احتیاجات ضروری مشتریان و توانمندسازی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه طرح نگین مهر را ارائه کرده است.

در این طرح می توانید با افتتاح حساب ویژه نگین مهر بر اساس میانگین موجودی حساب خود در دوره زمانی دلخواه 3 تا 9 ماهه از امتیاز وام قرض الحسنه تا 2 برابر میانگین حساب با کارمزد 2 یا 4 درصد بهره‌مند شوید.

 از مزیت‌های طرح می‌توان به افزایش اقساط 4 ماه تا سقف 36 ماه به ازای هر ماه انتشار بیشتر اشاره کرد. همچنین با افزایش انتظار امتیاز وام به میزان 25 درصد میانگین موجودی تا سقف دو برابر اضافه خواهد شد یا نرخ کارمزد وام از چهار درصد به دو درصد کاهش می‌یابد.

مشتریان می توانند پس از اخذ وام، همچنان با حساب کار کرده و از امتیاز وام مجدد تا سقف قانونی بهره مند شوند. انتقال امتیاز و مازاد امتیاز وام به پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر امکان پذیر می باشد.

برای بهره‌مندی از مزایای فرد مشتری باید به شعب سراسر کشور بانک سپه مراجعه و حساب قرض الحسنه جاری بدون دسته چک را افتتاح کند. برای بهره‌مندی حداکثری از مزایای این طرح، لازم است با توجه به مبلغ وام و تعداد اقساط مورد نظر، نسبت به نگهداری و میانگین سازی موجودی سپرده خود به میزان و مدتی که توسط شعبه اعلام می‌شود، اقدام کنید.

 این طرح برای بهره مندی عموم مشتریان متقاضی وام قرض‌الحسنه جهت رفع احتیاجات ضروری از جمله درمان، پرداخت دیون، ودیعه مسکن و ... ارائه شده است.

مشتریان حقوقی شامل سازمان‌ها و نهادهای عمومی و شرکت‌ها می توانند از طریق عقد تفاهم نامه با بانک جهت حمایت از سرمایه انسانی تحت پوشش خود و بهره مندسازی ایشان از مزایای طرح اقدام کنند.

مدت انتظار در این طرح سه تا 9 ماه، حداقل مبلغ اعطای وام بین یک تا 50 میلیون متغیر است. نرخ کارمزد 2 یا چهار درصد و تعداد اقساط 12 تا 36 ماه است.

طرح تسهیلاتی نگین میثاق بانک سپه

در این طرح همه سازمان‌ها، نهادهای عمومی و شرکت‌ها می‌توانند در قبال میانگین حساب قرض‌الحسنه جاری خود، نسبت به معرفی کارکنان خود جهت دریافت تسهیلات در قالب عقود قرض‌الحسنه و یا مرابحه به صورت اعتبار ماهانه اقدام کنند.

 امکان تخصیص اعتبار وام قرض‌الحسنه و یا تسهیلات مرابحه بنا به درخواست شما با کوتاه‌ترین مدت انتظار، تنوع در نرخ کارمزد وام و سود تسهیلات ارزان‌ قیمت، تنوع در مدت بازپرداخت، عدم بلوکه نمودن سپرده جهت اعطای تسهیلات و دریافت خدمات مربوط به حساب جاری اشخاص حقوقی از مزایای این طرح است.

برای دریافت این تسهیلات باید مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها باید اسامی را به بانک معرفی کنند و کارکنان معرفی شده از منظر اعتباری و بر اساس سیاست‌ها و ضوابط بانکی مورد سنجش قرار گرفته و پس از اخذ وثائق و تضمینات لازم، تسهیلات به ایشان پرداخت می‌‌شود.

تعداد اقساط در این طرح 12 تا 60 ماه است. مبلغ پرداخت وام در طرح قرض‌الحسنه کارکنان بین یک تا 50 میلیون است و طر مرابحه بین 2 تا 200 میلیون متغیر است.

بهین کارت سپه

بهین کارت سپه، ابزار اعتباری برای برقراری ارتباط مالی بین بانک و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی و همچنین پاسخ دهی همزمان به نیازهای تسهیلاتی مشتریان بانک است.

 سقف اعتبار کارت 50 میلیون تومان و نرخ 18 درصد و مدت بازپرداخت اعتبار 36 ماهه است. این کارت برخلاف کارت‌های اعتباری دیگر فاقد آبونمان و اعتبار آن یک ساله است.

این کارت‌ها تنها بر روی دستگاه‌های کارتخوان ویژه این طرح که قبلاً توسط بانک سپه در فروشگاه‌ها/ نمایندگی‌های تولیدکنندگان و عرضه کنندگان طرف قرارداد با بانک نصب شده‌اند، قابل استفاده است.

دارندگان بهین کارت سپه، جهت خرید کالا، خدمات و همچنین استفاده از اعتبار تخصیص یافته به کارت‌های مذکور صرفاً می‌توانند به فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک سپه مراجعه کنند.

شرح هر تراکنش انجام شده توسط دارنده بهین کارت سپه، از طریق پیامک به شماره همراه مشتری، جهت اطلاع ارسال می‌شود.

پس از گذشت یک ماه از تاریخ صدور کارت خرید و استفاده مشتری در دستگاه‌های کارتخوان ویژه طرح، صورتحساب مشتری تهیه و از طریق پست الکترونیکی و پیامک برای مشتری ارسال خواهد شد.

به منظور اطلاع رسانی لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد موضوع این طرح در سایت اختصاصی بهین کارت به نشانی  www.banksepah.ir/shopping  درج شده است.

منبع: اقتصاد 100

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53905

  • مهناز غفوری

    یعنی وام میدین درسته یانه

ارسال نظر