رسول خطیبی: هر وقت پول نیست می‌گویند خطیبی بیا تبریز!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: همه بلدند با پول زیاد بهترین بازیکنان را بگیرند اما این مهم است جوانها را بیاورید و بازیکن سازی کنید.

رسول خطیبی: هر وقت پول نیست می‌گویند خطیبی بیا تبریز!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: همه بلدند با پول زیاد بهترین بازیکنان را بگیرند اما این مهم است جوانها را بیاورید و بازیکن سازی کنید.

به گزارش عرشه‌آنلاین، رسول خطیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار من مربی‌گری است. یک مقطعی در لیگ دو تیمی که خریداری شد را سر و سامان دادیم و بعد از اینکه آن تیم صعود کرد دنبال این بودم به کار خودم که سرمربی‌گری است، بیایم. چند پیشنهاد داشتم و به باشگاهی آمدم که قدیمی و بزرگ است و امکانات خوبی دارد، از همه مهمتر فلسفه اش طوری است که به فلسفه سرمربی گری من نزدیک تر است. ان‌شاءالله کارهای بزرگی انجام دهیم. هر جا رفته ام یادگاری از خود به جا گذاشته‌ام و امیدوارم اینجا هم نتایج خوبی بگیریم و یادگاری از خود به جا بگذارم.

خطیبی ادامه داد:  تیم ما جوان است و فکر می‌کنم با کمترین هزینه و بیشترین جوان، بهترین نقل و انتقالات را پیکان داشته است. اگر تیمی بتواند برای آینده فوتبال ایران بازیکن سازی کند، بهترین باشگاه خواهد بود. همه بلدند و شما هم می‌توانید پول داشته باشید و بهترین بازیکنها را بیاورید اما این مهم است که باشگاهی باشید که جوانها را بیاورید. قطعا در پیکان مثل تیمهای من در سالهای قبل ۵-۶ بازیکن رو می‌شود و به نظرم یکی دو بازیکن هم به تیم ملی می‌رود.

سرمربی پیکان در ادامه در مورد جوانگرایی تیمش گفت: میانگین سنی تیم ما پایین‌تر از پارسال است اما به تیمم و بازیکنانم ایمان دارم. با تیمهای بزرگ بازی کردیم تا اعتماد به نفس آنها بیشتر شود. مطمئن باشید قولی که می‌دهم را عملی کنیم و نتایج خوبی بگیریم و در رده بالاتری نسبت به سال قبل قرار بگیریم.

او ادامه داد: ۴ بازی دوستانه داشتیم که در هر بازی نسبت به قبل پیشرفت داشتیم. در جریان لیگ هم هر چه جلوتر برویم بهتر می شویم. من فوتبال هجومی دوست دارم. پارسال یک فوتبال دیگر بود و تغییر دادن آن راحت نیست. ۱۲ گل در یک فصل برای هیچ تیمی مناسب نیست. بازی ۲-۲ را بیشتر از ۰-۰ دوست دارم و باید سیستم داشته باشیم و به مرور زمان جا بیفتیم.

خطیبی در مورد حمایت ها از خمس در تیم تراکتور و مقایسه آن با حمایت از خود در زمان حضورش در تبریز گفت: هر وقت پول نیست می‌گویند آقای خطیبی بیا تبریز! همه هم این را فهمیده‌اند. با اینکه تیم را خودم نبسته بودم و یک ماه قبل از مسابقات آسیایی به تراکتور رفته بودم، از مرحله اول صعود کردیم. خمس  هم که آمده، از با کیفیت ترین مربیان لیگ ایران است و دوست داریم تراکتور را آن بالاها ببینیم. ایراد هم ندارد، هر موقع هم پول نباشد به خاطر آذربایجان به تراکتور می‌روم. بالاخره شهرمان است. بازی تدارکاتی خوبی هم با تراکتور داشتیم. آقای زنوزی کارهای بزرگی دارد انجام می‌دهد و امیدوارم قدرش را بدانند و آرزویم این است که تراکتور امسال قهرمان شود. فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است.

سرمربی پیکان در پایان گفت: حداقل باید سه بازیکن سطح بالا بگیریم. باشگاه هم دارد تلاش می‌کند و از هیات مدیره هم تشکر می‌کنم که دارد ما را همراهی می‌کند. / ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99067

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر