واکنش تند پیکان به تبانی با پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت اگر اتهام‌زنی‌ها علیه این باشگاه ادامه داشته باشد، اقدام حقوقی خواهد کرد.

واکنش تند پیکان به تبانی با پرسپولیس

امیر عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان درباره شکست ۲ بر صفر پیکان برابر پرسپولیس اظهار کرد: بعد از تساوی برابر استقلال با برنامه سرمربی تیم پیش رفتیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی هم انجام دادیم. شرایط خوبی را قبل از بازی داشتیم و با توجه به آنالیزی که آقای حسینی از بازی‌های پرسپولیس انجام داده بودند آماده بازی با پرسپولیس بودیم اما فوتبال آن روی خودش را به ما نشان داد و بازنده بازی شدیم.

وی افزود: ما جوان‌ترین تیم آسیا هستیم. چندین بازیکن دهه هشتادی برابر پرسپولیس بازی کردند و از نظر قراردادی تیم آخر جدول محسوب می‌شویم. با این حال بازی خوبی برابر پرسپولیس انجام دادیم اما در نهایت شکست خوردیم. باید بدانید چند بازیکن تیم ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و جو سنگینی که تماشاگران ایجاد کرده بودند آنها را تحت تاثیر قرار داده بود. پرسپولیس بازیکنان با تجربه خوبی دارد که قیمت یکی از این بازیکنان با کل تیم ما برابری می‌کرد.

او درباره حرف و حدیث‌هایی که بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس ایجاد شد هم گفت: خیلی از مربیان بزرگ دنیا قبلا دستیار مربی دیگری بودند و بعد هم سرمربی شدند و مقابل همان سرمربی سابق خود قرار گرفتند. متاسفانه حرف و حدیث‌هایی را که بعد از شکست ما برابر پرسپولیس ایجاد شد افراد معلوم الحالی مطرح کردند که همه آنها را می‌شناسند. اگر این افراد به طور رسمی درباره این موضوعات صحبت کنند. مطمئنا کمیته حقوقی باشگاه پیکان موضوع را پیگیری کرده و اقدامات حقوقی انجام خواهد داد. آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند اخلاق را از فوتبال دور می‌کنند و حرف‌های شائبه برانگیز می‌زنند. این حرف‌ها از فوتبال ایران به دور است. امیدوارم این افرادی که حاشیه‌سازی می‌کنند دست از این کارشان بردارند.

او افزود: هر آدم فوتبالی که چهار بار فوتبال دیده باشد به خوبی تشخیص می‌دهد که پیکان با تمام وجودش برای برد مقابل پرسپولیس بازی کرد. میزان دوندگی بازیکنان ما نشانگر این موضوع است. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه ندارند. به جای اینکه قدردان زحمات باشگاهی چون پیکان باشند که برای فوتبال ایران بازیکن‌سازی می‌کند حرف‌هایی می‌زنند که اتهام است و جز حاشیه‌سازی هیچ چیزی به همراه ندارد. باید قدردان زحمات مربی‌ای چون مجتبی حسینی باشیم که بازی‌ها را به خوبی آنالیز می‌کند و فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و در کنار آن از بازیکنان جوان استفاده می‌کند تا آنها با تجربه بشوند. این افراد معلوم و الحال مشخص است به دنبال چه هستند اما امیدوارم فوتبال ایران روزی آنقدر اخلاق مدار شود که این دشمنان حاشیه‌ساز جرأت نکنند هر حرفی را به زبان بیاورند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم گفت: استقلال و پرسپولیس هر دو از تیم‌های بزرگ ایران هستند. صدر جدول هم رقابت حساس شکل گرفته است. باشگاه پیکان هم تابه‌حال عملکرد خوبی داشته است. به ما می‌گویند چرا آن بازی که مقابل استقلال انجام دادید برابر پرسپولیس به نمایش نگذاشتید. باید بگویم ما همان بازی را انجام دادیم اما در بازی مقابل پرسپولیس شرایط به گونه‌ای شد که شکست خوردیم. در بازی برابر استقلال بازیکنان ما در شرایط مسابقه بودند اما بعد از این دیدار لیگ تعطیل شد و کمی از شرایط مسابقه فاصله گرفتیم و این وقفه‌های لیگ به ما ضربه زده است. بازیکنان ما به دنبال برد پرسپولیس بودند اما باید با واقعیت‌ها کنار بیایم. پرسپولیس پنج دوره قهرمان لیگ شده و بازیکنان با تجربه ای دارد. یکی از بازیکنان پرسپولیس با کل تیم ما برابری می‌کند./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19750

ارسال نظر