خبر داغ و جنجالی درباره بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران + عکس

بیانیه‌ای درباره چهره جنجالی بمب نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران منتشر شد و آخرین وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر سرخ‌پوشان اعلام شد.

خبر داغ و جنجالی درباره بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران + عکس

تراکتور با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا، و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران، در ماراتن نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال، درصدد چند جذب بازیکن مطرح داخلی و جذاب است. تراکتور و پاکو خمز، سرمربی تراکتور در حال آماده‌سازی سرخ‌پوشان برای یک شروع قوی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران هستند. باشگاه تراکتور مذاکرات برای جذب چند بازیکن را در دستورکار قرار داده است. محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز، آمادگی کامل باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظر پاکو خمز، سرمربی اسپانیایی تراکتور را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: کپی‌برداری تراکتور از روی دست یحیی

بیانیه‌ای درباره قرارداد بمب نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران با تراکتور منتشر شد و آخرین وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر سرخ‌پوشان اعلام شد. آخرین وضعیت نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران را در عرشه آنلاین بخوانید.
تراکتور

بیانیه درباره خرید جدید تراکتور

با اعلام باشگاه کادیز اسپانیا، «آلوارو خیمنز» به صورت قرضی به تیم تراکتور ایران پیوست.

آلوارو خیمنز، وینگر ۲۸ ساله اسپانیایی در حال حاضر در ترکیه حضور دارد و در تمرینات باشگاه تراکتور شرکت می‌کند. باشگاه تراکتور اعلام کرد خیمنز در استانبول تست پزشکی داده و در صورت تایید در این تست‌ها قراردادش امضا می‌شود.

بیشتر بخوانید: در باشگاه تراکتور چه خبر است؟

خیمنز در اصل بازیکن تیم کادیز است اما در دو فصل اخیر در تیم‌های ایبیزا و لاس پالماس به صورت قرضی بازی کرده است. او فصل قبل با لاس پالماس به لالیگا صعود کرد.

باشگاه کادیز با انتشار بیانیه‌ای پیوستن خیمنز به تراکتور را تایید کرد و خبر داد خرید جدید باشگاه ایرانی به صورت قرضی تا پایان فصل در ایران خواهد بود.

تراکتور

در این بیانیه آمده است: «باشگاه کادیز و باشگاه تراکتورسازی برای انتقال قرضی آلوارو خیمنز تا پایان فصل به توافق رسیدند. این بازیکن فصل گذشته را به صورت قرضی در لاس پالماس گذراند که با آن به بالاترین رده صعود کرد. این باشگاه برای او در حرفه جدیدش آرزوی موفقیت می‌کند.»

تراکتور

آخرین وضعیت شکایت تراکتور از کاوه رضایی

باشگاه تراکتور خواستار ابطال شکایتش از کاوه رضایی، خرید جدید سپاهان اصفهان شد.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتورسازی تبریز، با توجه به شکایت باشگاه تراکتور تبریز از کاوه رضایی، کمیته وضعیت با عنایت به استرداد دادخواست از سوی خواهان قرار ابطال دادخواست را صادر کرد.

همچنین در پی شکایت محمد شیخ الاسلامی از باشگاه تراکتور تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۱۰۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

تراکتور

سامان فلاح در تراکتور

شنیده‌ها حاکی از آن است که سامان فلاح با تراکتور به توافق رسید.

«سامان فلاح» مدافع جوان و آینده داری است که بسیاری از تیم های لیگ برتری به جذب او علاقه دارند. ابتدا نام پرسپولیس به عنوان مشتری سامان فلاح به گوش می رسید اما با توجه به تمدید قرارداد گولسیانی و جذب احتمالی کنعانی زادگان، پرسپولیسی شدن سامان فلاح خیلی بعید به نظر می رسد‌.

استقلال نیز با توجه به مشکلات مالی فراوانی که دارد از کورس جذب سامان فلاح جا مانده است.

چند روز پیش بود که خبر توافق سامان فلاح پیرامون سپاهانی شدن او به گوش می رسید اما ناگهان شرایط تغییر کرد. تراکتور با ارسال نامه ای به باشگاه پیکان خواهان جذب سامان فلاح شده است. طبق پیگیری های خبرنگار طرفداری تراکتور با سامان فلاح به توافق اولیه رسیده است و حالا فقط رضایت باشگاه پیکان باقی مانده است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید از سامان فلاح به عنوان جدیدترین خرید تراکتور یاد کنیم.

حالا باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می دهد و این انتقال چه زمانی رسمی می‌شود.

تراکتور

بازیکن پرسپولیس با تراکتور بست

 در صورت عدم توافق عیسی آل کثیر با پرسپولیس احتمالا او به تراکتور تبریز خواهد پیوست.

تراکتور تبریز در فصل گذشته رضا اسدی و محمد عباس زاده را در خط حمله داشت که به ترتیب ۱۱ و ۱۰ گل در لیگ بیست و دوم به ثمر رساندند.

با اتمام لیگ برتر، رضا اسدی به سپاهان پیوست و محمد عباس زاده نیز با فولاد خوزستان قرارداد بست تا خط حمله تیم تبریزی خالی شود. حالا تراکتوری‌ها ضمن مذاکره با مدیربرنامه‌های عیسی آل کثیر منتظر عدم توافق این ستاره با پرسپولیس هستند.

گفتنی است پیش از این شجاع خلیل زاده و سیامک نعمتی با سابقه پرسپولیسی به تراکتور پیوسته‌اند و این باشگاه به دنبال خرید کمال کامیابی‌نیا کاپیتان دوم فصل گذشته قرمزهاست!

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96366

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر