خبر سرخ از نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران

چهره جنجالی لیگ برتر فوتبال، به ایران بازگشت و در حال آماده‌سازی سرخ‌پوشان برای شروع فصل جدید است.

خبر سرخ از نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران

تراکتور و پاکو خمز، سرمربی تراکتور در حال آماده‌سازی برای شروع فصل جدید هستند. محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور تبریز، آمادگی کامل باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظر پاکو خمز، سرمربی اسپانیایی تیم را اعلام کرده است. تیم فوتبال تراکتور تبریز فصل گذشته را با وجود تغییر سرمربی، با جایگاه چهارمی در جدول به پایان رساند. اولین بازی تدارکاتی تیم فوتبال تراکتور مشخص شد. باشگاه تراکتور مذاکرات برای جذب سه بازیکن جدید را در دستورکار قرار داده است. پاکو خمز، سرمربی تیم تراکتور به همراه دستیاران خارجی خود وارد تبریز شد تا کارش برای آغاز تمرینات و سفر به ترکیه استارت بزند.

بیشتر بخوانید: حمله شبانه تراکتور به بازار نقل‌وانتقالات

پس از قطعی شدن چهار بازیکن جدید و ملی‌پوش در تراکتور، اکنون پاکو خمس سه دستیار اسپانیایی را هم به کادر فنی تیمش افزوده است. پاکو خمز، سرمربی تراکتورسازی و چهره جنجالی لیگ برتر فوتبال به ایران بازگشت. در روزهای گذشته، شایعاتی از احتمال انتخاب پاکو خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنوان سرمربی تیم دپورتیوو اسپانیا منتشر شده بود. 

تراکتور

تراکتور فصل آینده با توجه به حذف استقلال، در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت اما تراکتوری‌ها علاوه بر خواسته خود مبنی بر صعود از مرحله گروهی این رقابت‌ها، دنبال قهرمانی در لیگ برتر ایران هم هستند.

اولین بازی تدارکاتی تراکتور مشخص شد

تیم فوتبال تراکتور در اردوی آماده‌سازی خود در ترکیه به مصاف اورنبورگ روسیه می‌رود.

تیم فوتبال اورنبورگ روسیه برای برپایی اردوی آماده سازی راهی ترکیه شد.

تیم روسی در جریان این اردو چند بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد؛ از جمله بازی با تراکتور ایران که هنوز زمان آن اعلام نشده است.

پاکو خمز، سرمربی تیم تراکتور به همراه دستیاران خارجی خود دوشنبه وارد تبریز شد تا کارش برای آغاز تمرینات و سفر به ترکیه استارت بزند.

پایان شایعات در تراکتور

مربیان جدید تراکتور به همراه سرمربی و ۲ بازیکن خارجی این تیم وارد تبریز شدند.

پاکو خمس، سرمربی به همراه ریکاردو آلوس و گوستاوو واگنین دو بازیکن خارجی تراکتور بامداد روز دوشنبه به تبریز بازگشتند. هم‌چنین سه دستیار جدید خمس هم به همراه آن‌ها آمدند.

بازگشت خمس در حالی رقم خورد که طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی مبنی بر حضور او در تیم دپورتیوو لاکرونیا مطرح شده بود، اما حالا این سرمربی اسپانیایی به تمام شایعات پایان داد.
تراکتور

دستیاران جدید خمس در تراکتور

پاکو خمس سه دستیار اسپانیایی را به کادر فنی‌اش در تراکتور اضافه کرد.

پاکو خمس و تراکتور در حال آماده‌سازی برای شروع فصل جدید هستند و بعد از قطعی شدن چهار بازیکن جدید و ملی‌پوش از جمله شجاع خلیل‌زاده و حسن پورحمیدی در تراکتور، اکنون پاکو خمس سه دستیار اسپانیایی را هم به کادر فنی تیمش افزوده است. 

خوآن لونا اسلاوا یکی از دستیاران پاکو خمس در تراکتور خواهد بود. این مربی پیش از این در تیم‌های کوردوبا، لاس پالماس، اسپورتینگ خیخون، کروز آزول، رایو وایکانو و ایبیزا دستیار پاکو خمز بود.

خولیو لوئیس مونیوس سالدانیا نیز به عنوان مربی بدنساز، همواره عضوی از کادرفنی پاکو خمس بوده و در تیم‌هایی نظیر لاس پالماس، رایو وایکانو و ... سابقه فعالیت دارد.

همچنین خورخه رامیرس فرناندس به عنوان مربی دروازه‌بانان، پیش از این سابقه همکاری با خمس را در باشگاه‌های کوردوبا، گرانادا، کروز آسول، لاس پالماس، رایو وایکانو و ایبیزا دارد.

خوآکین گیل که فصل گذشته نیز در جمع کادرفنی حضور داشت، همچنان  به‌عنوان یکی از دستیاران خمس فعالیت می‌کند.

محمد نصرتی نیز به‌عنوان عضو ایرانی کادرفنی تراکتور در کنار پاکو خمس حضور دارد. 

عذرخواهی سعید آقایی از هواداران تراکتور

مدافع تبریزی و جدید تیم فوتبال تراکتور از هواداران این تیم طلب بخشش کرد.

سعید آقایی، مدافع تازه به خدمت گرفته شده‌ تراکتور که بنا به دلایل مختلف در بین هواداران این تیم چندان محبوب نیست، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در خطاب به پرشورها نوشت: «دست در دست هم قوی‌تر شویم، سال‌های سال در آذربایجان تلاش کرده‌ام و برای کار ناتمام آمده‌ام تا در سال جدید برای قهرمانی شدن گام برداریم.

می‌دانم که برخی اتفاقات شما را ناراحت کرده است، هموطنانم، عذرخواهی مرا به عنوان فرزند آذربایجان و خادم شما، بپذیرید.

برای باهم بودن از شما کمک می‌خواهم

زنده باد آذربایجان، زنده باد وطنم»

خریدهای تراکتور ادامه دارد

باشگاه تراکتور مذاکراتی برای جذب سه بازیکن جدید را در دستور کار قرار داده است.

باشگاه تراکتور پس از جذب شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی و مهدی شیری حالا دنبال جذب چند بازیکن نام آشنای دیگر است تا پیش از شروع تمرینات تا حد زیادی شاکله اصلی سرخپوشان تبریزی مشخص شود.

در همین راستا شنیده می‌شود سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته استقلال که در لیست مازاد این تیم قرار دارد، طی روزهای گذشته مذاکراتی را با مدیران تراکتور انجام داده است، اما فعلاً طرفین بر سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف دارند. قرار است در این زمینه مذاکرات جدیدی انجام شود و در صورت توافق، شهباززاده دیگر خرید سرخپوشان تبریزی خواهد بود.

به جز این بازیکن، شایان مصلح و سیدمهدی حسینی نیز دیگر بازیکنانی هستند که مورد توجه باشگاه تراکتور قرار گرفتند و مذاکره با آنها در حال انجام است.

عباس‌زاده از تراکتور جدا شد

دو بازیکن تیم فوتبال تراکتور از این تیم جدا شدند.

محمد عباس‌زاده مهاجم و ابوالفضل رزاق‌پور مدافع فصل گذشته‌ی تراکتور با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، جدایی‌شان از این تیم را اعلام کردند.

عباس‌زاده سه فصل را در تراکتور گذراند و در ۸۴ بازی ۳۴ گل به ثمر رساند و از فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان به عنوان مقصدهای احتمالی این بازیکن یاد می‌شود.

ابوالفضل رزاق‌پور نیز که فصل گذشته مدافع ثابت تی‌تی‌ها محسوب می‌شد، در نهایت از این تیم جدا شد.

این مدافع مازندرانی، چهار فصل در تبریز حضور داشت و در این مدت پیراهن دوتیم تراکتور و ماشین‌سازی را برتن کرد.

از گل‌گهر سیرجان به عنوان مقصد بعدی رزاق‌پور نام برده می‌شود.

تراکتور

تراکتور

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94275

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر