خبر خوش و فوری برای استقلالی‌ها | برنامه ویژه نکونام اعلام شد

برنامه جدید و ماموریت ویژه جواد نکونام در استقلال اعلام شد.

خبر خوش و فوری برای استقلالی‌ها | برنامه ویژه نکونام اعلام شد

جواد نکونام، سرمربی استقلال که به تازگی کار رسمی خود را در این تیم آغاز کرده است، دچار حواشی و جنجال جدیدی شده است. برنامه جدید و ماموریت ویژه جواد نکونام در استقلال پس از اتفاقات جنجالی اخیر اعلام شد. جواد نکونام، سرمربی استقلال نگاهی جدی به کار در استقلال و رفع مشکلات و حواشی این تیم دارد؛ حضور جواد نکونام و تاکید برای رفع مشکلات تیم استقلال و حضور قوی در فصل جدید لیگ برتر، می‌تواند باعث دلگرمی هوادارانی باشد که با وجود تمام معضلات و حواشی، همچنان با جدیت برنامه‌ها و اخبار تیم را دنبال می‌کنند و از تشویق و هواداری تیم محبوب خود دست برنمی‌دارند. جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال برنامه‌های فشرده‌ای را برای تیم بستن دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: درگیری شدید در تمرین استقلال | حضور جنجالی هانی کُرده در اولین تمرین نکونام +عکس

پس از کتک خوردن چند هوادار در تمرین روز پنجشنبه «۸ تیر ماه ۱۴۰۲» استقلال، جواد نکونام، سرمربی استقلال پیگیر دیدار با این افراد شده است. جواد نکونام، سرمربی استقلال پس از اینکه تصاویر و فیلم‌های مربوط به این اتفاق تاسف‌برانگیز را دید، به اطرافیان خود ماموریت داد تا این تماشاگران را پیدا کنند.

جواد نکونام سرمربی استقلال

تمرینات فصل جدید تیم فوتبال استقلال با اینکه هنوز وضعیت تعدادی از بازیکنان مشخص نیست و تیم شکل کاملی به خودش نگرفته است، در کمپ حجازی در حالی آغاز شد که درگیری میان هواداران به جنجال کشیده شد.

جواد نکونام سرمربی استقلال

جواد نکونام در پی دیدار با هوادارانی که در تمرین استقلال کتک خوردند

پس از کتک خوردن چند هوادار در تمرین روز پنجشنبه «8 تیر ماه 1402» استقلال، جواد نکونام، سرمربی استقلال پیگیر دیدار با این افراد شده است.

تمرین روز پنجشنبه «۸ تیر ماه ۱۴۰۲» استقلال تحت تاثیر حضور برخی اراذل و اوباش قرار گرفت و این افراد با حضور روی سکو‌های کمپ مرحوم ناصر حجازی برخی تماشاگران را کتک زدند.

بیشتر بخوانید: واکنش نکونام به حواشی روی سکوها: تمرین استقلال تعطیل شد!

جواد نکونام پس از اینکه تصاویر و فیلم‌های مربوط به این اتفاق تاسف‌برانگیز را دید به اطرافیان خود مأموریت داد تا این تماشاگران را پیدا کنند.

سرمربی استقلال قصد دارد این افراد را به تمرین استقلال دعوت و از آن‌ها دلجویی کند.

جواد نکونام سرمربی استقلال

اختلاف جواد نکونام و مدیریت باشگاه استقلال بالا گرفت؟

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران با مدیریت این باشگاه به مشکل بر خورده است.

در حالی که نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال تهران زیر نظر جواد نکونام و دستیاران او برگزار شد؛ این تمرین با حواشی زیادی مواجه شد.

حضور افراد اراذل و اوباش معروف تهران و دیدار با حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و حمایت از او در برابر شعارهای انتقادی هواداران باعث شد تا حراست وزارت ورزش و جوانان نیز به استقلالی ها بابت این موضوع هشدار دهد.

برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که نکونام و حجت کریمی با هم به مشکل خورده‌اند. البته باید دید در روزهای آینده چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد.

جواد نکونام سرمربی استقلال

در اولین تمرین استقلال با حضور جواد نکونام چه گذشت؟

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام در حالی برگزار شد که حواشی زیادی وجود داشت و هواداران علیه مدیریت شعار دادند.

تماشاگران استقلال در اولین تمرین تیم خود با اعتراض گسترده به مدیریت حجت کریمی به میدان آمده بودند. پیش از شروع تمرین بنرهای عجیبی در حمایت از کریمی و امیری به محل تمرین استقلال آویخته شده بود که توسط تماشاگران معترض پاره شد. همچنین تماشاگران در طول تمرین چندین‌بار علیه مدیریت باشگاه شعار دادند. 

جواد نکونام سرمربی استقلال

در این میان چند تن از اراذل و اوباش شناخته شده تهران در محل تمرین حاضر بودند که در حمایت از مدیریت باشگاه با تماشاگران درگیر شدند.

نخستین تمرین استقلال برای آماده‌سازی حضور در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد.

* هواداران استقلال از چند ساعت مانده به آغاز تمرین، در هوای گرم تهران خودشان را به محل کمپ رسانده بودند و با توجه به تجمع آنها، اجازه ورود زودهنگام‌شان داده شد.

* آنچه در بدو ورود به کمپ دیده می‌شد، بنرهایی در حمایت از حجت کریمی، جواد نکونام و علی امیری دیده می‌شد که روی یکی از بنرها از سرپرست باشگاه استقلال به عنوان دلسوز و جان‌نثار نام برده شده بود. یکی از هواداران استقلال به نشانه اعتراض به این کار، بنر کریمی و امیری را پاره کرد.

* شماری از هواداران بانوان مجوز ورود به کمپ را پیدا کردند.

هانی کرده اوباش و محکوم سابقه‌دار در سکوهای کمپ مرحوم ناصر حجازی، هواداران باشگاه استقلال را به باد کتک گرفت!

لزوم ورود حراست وزارت ورزش و نهادهای نظارتی به این اتفاق تلخ و برخورد جدی با مسئولانی که اجازه حضور چنین فردی را در کمپ حجازی دادند.

وزیر ورزش و جوانان با دستور به حراست این وزارت خانه، خواستار رسیدگی به اتفاقات و حواشی در تمرین روز گذشته استقلال شد.

وزیر ورزش و جوانان با دستور به حراست این وزارت خانه، خواستار رسیدگی به اتفاقات و حواشی در تمرین روز گذشته استقلال شد.

نخستین تمرین استقلال با جواد نکونام، آبستن حواشی بزرگ و عجیبی بود. جایی که عده ای از افراد این باشگاه با افرادی شناخته شده، روی سکوهای کمپ مرحوم ناصر حجازی، با فحاشی به هوادارانی که علیه سرپرست مدیرعاملی باشگاه شعار می دادند، برخورد فیزیکی داشتند.

در همین خصوص، وزیر ورزش و جوانان با دستور به حراست وزارتخانه اعلام کرد: بدون مماشات با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال که مسبب اتفاقات تاسف‌بار دیروز بودند، برخورد کنید.

در متن بیانیه این وزارت خانه آمده است:

«وزارت ورزش و جوانان با ابراز تاسف از آنچه روز گذشته در جریان تمرین تیم استقلال رخ داد و با تاکید بر اینکه تکریم هواداران در ورزش از دستورات و تاکیدات همیشگی وزیر محترم ورزش و جوانان بوده، اعلام کرد: «با دستور صریح و موکد مقام عالی وزارت، حراست این وزارتخانه ماموریت دارد بطور دقیق و کارشناسی اتفاقات رخ داده و تاسف‌برانگیز در جریان تمرین دیروز تیم استقلال را پیگیری کند.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان»

بر اساس این دستور،  برخورد جدی با عوامل داخل باشگاه که مسبب اتفاقات روز گذشته بودند نیز باید انجام پذیرد و در این بین نباید هیچ‌گونه مماشاتی بدلیل سمت احتمالی مقصران این اتفاق در کار باشد. همچنین حراست وزارت ورزش و جوانان ماموریت دارد با همکاری دستگاه‌های ذی‌صلاح، عوامل خارجی که خارج از مجموعه باشگاه استقلال از دیگر مسببان برخورد زشت و زننده با هواداران بودند، شناسایی و نسبت به برخورد قانونی با آنها از طریق محاکم مربوطه اقدام کند.

وزارت ورزش و جوانان همچنین با تقبیح بدرفتاری‌های صورت گرفته با برخی از نمایندگان رسانه‌های گروهی که در جریان تمرین دیروز رسالت حرفه‌ای خود را انجام می‌دادند، اعلام می‌کند مسئولیت تامین فضای حرفه‌ای برای خبرنگاران و تصویربرداران رسانه‌های محترم گروهی بر عهده باشگاه بوده و در این میان هیچ‌گونه عذری پذیرفتنی نیست و حسب دستور وزیر ورزش و جوانان قطعا در فرایند بررسی اتفاقات رخ داده دیروز و برخورد با عوامل این اتفاقات، برخورد غیرحرفه‌ای انجام شده با رسانه‌ها هم لحاظ خواهد شد.

وزارت ورزش و جوانان در پایان اعلام می‌دارد اعتراض جدی این وزارتخانه به بدرفتاریهای انجام شده با هواداران و نمایندگان رسانه‌های گروهی در دقایق اولیه انتشار گزارش‌ها، از طرق مختلف به مدیریت باشگاه استقلال ابلاغ شده است.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94839

ارسال نظر