تکلیف استقلال و پرسپولیس مشخص شد

به استقلال و پرسپولیس اعلام شده است که فصل نقل و انتقالات تازه آغاز شده است و تا ۱۵ مرداد ماه ادامه دارد.

تکلیف استقلال و پرسپولیس مشخص شد

استقلال و پرسپولیس در حالی درصدد جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال هستند که احتمال تغییرات در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس، وضعیت این ۲ باشگاه را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. جزئیات تغییرات و بازنگری در هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام شد. به استقلال و پرسپولیس اعلام شده است که فصل نقل و انتقالات تازه آغاز شده است و تا ۱۵ مرداد ماه ادامه دارد. وزیر ورزش تغییر هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.
استقلال و پرسپولیس

وزیر ورزش درباره دخالت سازمان خصوصی‌سازی برای تغییر هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: پیشنهاد ما این است که تا ۳۰ خرداد ماه صبر کنند و تغییرات بعد از این تاریخ انجام شود.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره دخالت سازمان خصوصی‌سازی برای تغییر هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبیعی است که در تیم مدیریتی هر سازمان و ارگانی اگر لازم باشد بازنگری‌هایی انجام شود.

او بیان کرد: سازمان خصوصی‌سازی با توجه به نزدیک شدن فصل نقل و انتقالات، علاقمند بود که اگر قرار است بازنگری در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام شود، این اقدام زودتر صورت بگیرد. ما به آنها اعلام کردیم که فصل نقل و انتقالات تازه دیروز شروع شده و تا ۱۵ مرداد ماه ادامه دارد.

سجادی با بیان اینکه قرار است ۳۰ خرداد ماه کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه حرفه‌ای‌گری باشگاه‌ها را اعلام کند، تصریح کرد: پیشنهاد ما به وزیر اقتصاد، سازمان خصوصی‌سازی و اعضای مجمع این است که تا ۳۰ خرداد ماه صبر کنیم و اگر قرار است بازنگری در هیئت مدیره صورت بگیرد، این تغییرات بعد از این تاریخ انجام شود تا تکلیف مجوز حرفه‌ای دو باشگاه مشخص شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90924

ارسال نظر