آماده‌باش در آزادی | فراجا به هواداران استقلال و پرسپولیس هشدار داد + تصاویر

نیروهای اورژانس در آزادی و پایتخت به حالت آماده‌باش درآمدند، در عین حال، فراجا به هواداران استقلال و پرسپولیس هشدار داد.

آماده‌باش در آزادی | فراجا به هواداران استقلال و پرسپولیس هشدار داد + تصاویر

استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ در فینال جام حذفی به مصاف هم می‌روند. در پی برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس، سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از آماده‌باش نیروهای اورژانس برای دربی استقلال و پرسپولیسو صد و یکمین شهرآورد پایتخت خبر داد. آخرین محدودیت‌های ترافیکی در آستانه دربی استقلال و پرسپولیس اعلام شد. 

حواشی دربی استقلال و پرسپولیس

شهرآورد حساس فینال جام حذفی در حالی از ۱۹:۴۵ آغاز خواهد شد که توجه تمام فوتبال ایران معطوف به این بازی حساس است که اگرچه تعیین‌کننده سهمیه آسیایی نخواهد بود اما یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ محسوب می‌شود.

بر اساس جدول زمانی، درهای ورزشگاه ساعت ۱۴ روی هواداران باز می‌شود. همچنین دو تیم ساعت ۱۷:۳۰ هتل محل اقامت را به مقصد ورزشگاه ترک خواهند کرد. گرم کردن دو تیم نیز از حوالی ۱۸:۳۰ در چمن ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

سازمان لیگ فوتبال ایران فروش بلیت کاغذی در ورزشگاه آزادی و سایر استادیوم‌های کشور را ممنوع کرد.

عکس تیمی پرسپولیس در آخرین دربی. خروج عبدی و ورود عیسی احتمالا تنها تغییر قرمزها خواهد بود.

آماده‌باش اورژانس برای دربی استقلال و پرسپولیس

سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از آماده‌باش نیروهای اورژانس برای شهرآورد پایتخت خبر داد.

محمد اسماعیل توکلی، سرپرست مرکز اورژانس استان تهران گفت: برای دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - استقلال، نیروهای ستادی و عملیاتی اورژانس در ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند.

سرپرست مرکز اورژانس استان تهران اظهار کرد: همزمان با مسابقه دو تیم فوتبال پرسپولیس-استقلال، تعداد ۶ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵ دستگاه موتورلانس در قالب بیش از ۳۵ نیروی ستادی و عملیاتی در ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد.

سرپرست مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: این استقرارها از ظهر امروز شروع و تا پایان مسابقه ادامه خواهد داشت.

دربی استقلال و پرسپولیس

توکلی گفت: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی با امکان تماس با شماره ۱۱۵، به اکیپ‌های مستقر در ورزشگاه آزادی مراجعه کنند.

هشدار فراجا به هواداران استقلال و پرسپولیس

پیش از شروع بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، قیمت بلیت بازی به ۳ میلیون رسید و نیروی انتظامی نسبت به فروش بلیت‌های تقلبی به هواداران هشدار داد.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی کشور از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دربی استقلال و پرسپولیس

* با توجه به حساسیت دیدار سرخابی‌ها و همانند گذشته باز هم بازار سیاه بلیت فروشی وجود داشت اما این بار به مراتب گران‌تر از بازی‌های این دو تیم در لیگ بیست و دوم بود. در فضای بیرونی استادیوم، بلیت‌های جایگاه به مبلغ ۳ میلیون تومان و بلیت طبقه دوم هم با قیمت ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

* نیروی انتظامی مرتب از هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند می‌خواست از خرید بلیت‌های جعلی خودداری کنند و اگر بلیت ندارند به منازل خود بازگردند.

* در حالی که نزدیک به ۵ ساعت به دیدار سرخابی‌ها در فینال جام حذفی باقی نمانده است عوامل آماده سازی سکوی قهرمانی همچنان مشغول کار هستند تا بتوانند سکوی قهرمانی را برای پایان دیدار آماده کنند.

* هواداران استقلال علیه فدراسیون و سازمان لیگ شعار داده و قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبانی می‌دانستند.

دربی استقلال و پرسپولیس

* بارش باران و وزش باد شدید برای دقایقی باعث سرگردانی تماشاگران دو تیم شد.

اعلام آخرین محدودیت‌های ترافیکی در آستانه دربی استقلال و پرسپولیس

معاون عملیات پلیس راهور آخرین محدودیت‌های ترافیکی در آستانه دربی را اعلام کرد.

محمد رازقی، معاون عملیات پلیس راهور درمورد آخرین وضعیت ترافیک در مسیر‌های منتهی به ورزشگاه آزادی در فاصله کمتر از ۸ ساعت تا آغاز دربی ۱۰۱، اظهار داشت: از ابتدای صبح افرادی که قصد دارند باری را تماشا کنند، از ابتدای صبح مراجعه کردند. همکاران ما نیز از قبل از ساعت ۱۰ برای اینکه به صورت ویژه پوشش ترافیکی بدهند در محل حضور داشتند.

معاون عملیات پلیس راهور افزود: با توجه به ازدحام زیاد، نیاز است محدودیت‌هایی خاصی اجرا کنیم. اگر بار ترافیکی به حدی باشد، باید ۲ مورد محدودیت ایجاد کنیم. مورد اول مربوط به مسیر شرق به غرب آزادراه است و ورودی ضلع غربی و همچنین ضلع شرقی در صورت نیاز مسدود می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور خاطرنشان کرد: در صورت ازدحام بار ترافیکی در مسیر مخالف یعنی غرب به شرق نیز هر ۲ ورودی بسته می‌شود. علت این محدودیت‌ها نیز این است که امروز بار خروجی زیادی داریم و خیلی از شهروندان می‌خواهند از مسیر شرق به غرب از تهران خارج شوند و ادامه مسیر بدهند و به همین دلیل سعی داریم انسداد راه نباشد.

رازقی تاکید کرد: همچنین در مسیر غرب به شرق بزرگراه علامه و ورودی خیابان جهاد در صورت نیاز مسدود خواهد شد. مراجعه کنندگان باید به موقع به ورزشگاه بروند و حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند. نکته دوم درمورد پارک وسایل نقلیه است. باید خودرو‌ها را در محل‌های مناسب و پارکینگ‌های مشخص پارک کنند و اگر در محلی که مشکل ایجاد می‌کند، یک خودرو پارک شود قطعا توسط همکاران من به وسیله جرثقیل منتقل می‌شود. در پایان توصیه می‌کنم با عوامل پلیس راهور همکاری شود تا در کمال نظم و انضباط و ایمنی ترافیک مسیر رفت و برگشت ورزشکاران را فراهم کنیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 89831

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر