وینگر یاغی لیگ برتر به سپاهان رفت | گل محمدی این بازیکن را می‌خواست

یحیی گل محمدی در حالی درصدد جذب وینگر ذوب آهن است که این بازیکن مدتی است بدون اطلاع کادر فنی در تمرینات حاضر نمی‌شود.

وینگر یاغی لیگ برتر به سپاهان رفت | گل محمدی این بازیکن را می‌خواست

میلاد جهانی، وینگر تیم فوتبال ذوب آهن  از این تیم  جداشد. میلاد جهانی سرانجام تصمیم خود را گرفت و پس از توافق با مدیران باشگاه ذوب آهن راه جدایی از این تیم را پس از یک و نیم فصل حضور گرفت. او البته به سپاهان پیوسته که به زمان زیادی هم برای تطابق فرهنگی با فضای تیم جدیدش نیاز نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: وینگر جذاب استقلالی رسما جدا شد | گل محمدی دست به کار شد

جهانی از مسئولان باشگاه درخواست رضایت‌نامه دارد و اعلام کرده تنها در صورتی در ذوب آهن می‌ماند که قراردادش اصلاح و رقم آن تا حدود دو برابر افزایش پیدا کند.شنیده می‌شود تراکتور و پرسپولیس به دنبال جذب جهانی بودند. یحیی گل محمدی برای جذب این بازیکن نیز تلاش‌هایی کرده ابود

جهانی که شب گذشته به صورت رسمی از حضور او در سپاهان پرده برداشته شد، در گفتگویی با "ورزش سه"، اینطور حرف هایش را با تشکر از باشگاه ذوب‌آهن آغاز کرد:« قبل از هر چیزی باید از ذوب آهن تشکر کنم. خاطرات خوشی از این تیم دارم ولی اوضاع آنطور که مطابق انتظارم بود، پیش نرفت. مشکلاتی وجود داشت که اجازه نداد از نظر فنی بتوانم شرایط ایده آلی پیدا کنم.» 

 

او که یک نیم فصل دیگر قرارداد داشت در رابطه با چگونگی جدایی اش اینطور توضیح داد:« به هر حال با توجه به تمام این مسائل بخشی از پولی که از باشگاه ذوب آهن گرفته بودم پس دادم تا بتوانم به سپاهان بیایم. از هواداران ذوب آهن هم تشکر می کنم که در این مدت خیلی حمایتم کردند. تمام تلاشم را کردم تا بتوانم نقشی در بازگرداندن ذوب آهن به روزهای خوب گذشته داشته باشم، ولی همانطور که گفتم ماجرا برای من و تیم طی این مدت خوب پیش نرفت.» 

او در رابطه با انتخاب سپاهان نیز صحبت کرد و گفت:« سپاهان یکی از بهترین تیم های ایران و آسیا است. انگیزه زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر داریم. می‌خواهیم سپاهان را در آسیا هم به روزهای خوبش بازگردانیم. سپاهان تیم بسیار خوبی است که در حال حاضر بازیکنان خیلی بزرگی هم در تیم حضور دارند. از همه بهتر و ویژه‌‍تر حضور آقای محرم نویدکیاست که همیشه دوست داشته‌ام با ایشان کار کنم. از نظر شخصیتی نسبت به مربیان دیگر بسیار متفاوت است. احساس می‌کنم در سپاهان آرامش بیشتری خواهم داشت و این آرامش به من کمک خواهد کرد تا فوتبال بهتری ارائه کنم؛ چون همیشه وقتی آرامش دارم و از نظر ذهنی دغدغه ای نداشته باشم، می توانم از نظر فنی خیلی بهتر باشم. ضمن اینکه طی یک و نیم سال اخیر خانواده ام به زندگی در اصفهان خو گرفته اند و یکی دیگر از دلایل انتخاب سپاهان همین موضوع بود.» 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8062

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر