بازارگرمی شاه‌ماهی نقل و انتقالات برای اعراب | برنامه ویژه یحیی برای این بازیکن ۷۰۰ هزار دلاری

به نظر می‌رسد ستاره سابق پرسپولیس که مذاکراتی با یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس انجام داده بود، برنامه‌ای برای حضور در جمع سرخ‌پوشان ندارد.

بازارگرمی شاه‌ماهی نقل و انتقالات برای اعراب | برنامه ویژه یحیی برای این بازیکن ۷۰۰ هزار دلاری

رامین رضاییان دو هفته پیش به صورت رسمی از السیلیه جدا شد. این بازیکن ایرانی عضو باشگاه الدحیل به صورت قرضی در السیلیه بازی می‌کرد ولی عملکرد ضعیفش باعث شد مسئولان السیلیه قرارداد این بازیکن را فسخ کنند.

بیشتر بخوانید: یحیی قید شاه‌ماهی نقل و انتقالات را زد | بمب آبی پرسپولیس خنثی شد

نشریه «استاد الدوحه» قطر امروز در گزارشی به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ ستارگان پرداخت و به خریدهای جدید تیم ها و بازیکنانی که از تیم ها جدا شدند نیز گذری زد.

بیشتر بخوانید: نظر یحیی درباره این بازیکن تغییر کرد | پرسپولیس جواب داد

جانشین رضاییان در لیست السیلیه پیش از این معرفی شده بود و اخمدوف ازبک جانشین مدافع ایرانی در لیست السیلیه شد. مدافع ایرانی چاره ای جز برگشتن به الدحیل نداشت ولی با توجه به پر بودن لیست لژیونرهای این تیم قطری آینده رضاییان با بستن شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در لیگ ستارگان بلاتکلیف شد.

این اتفاق درحالی رخ داده که در مدتی که باشگاه السیلیه به دنبال فسخ قرارداد با رضاییان بود، وی پالس‌هایی برای بازگشت به پرسپولیس داده بود و حتی صحبت هایی هم با کادرفنی این تیم انجام داده بود اما بازیکن سابق سرخپوشان بار دیگر درحالی که به نظر می رسد تمایل به بازگشت به لیگ ایران و پرسپولیس را دارد باز هم با نام این باشگاه بازار گرمی کرد و در قطر ماندنی شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7987

  • حامد

    بازار گرمی نکردپرسپولیس پول نداره بازیکن باکیفیت بگیره درحد احمد گوهری حسین سلیمی علی محرابی حسن سلامی جابر عزیزی جواد حامدی پول داره و بازیکنی که خودش بگه سفید امضا میکنم مث سیدجلال که اونم گیر نمیاد رامین باید بره استقلال که بیست میلیارد بدن بش

ارسال نظر