جدایی حامد لک از پرسپولیس جدی شد | مقصد جدید لک کجاست؟

عملکرد ناامیدکننده حامد لک در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس به شایعات جدایی او از این تیم دامن زده است.

جدایی حامد لک از پرسپولیس جدی شد | مقصد جدید لک کجاست؟

حامد لک در بازی با پیکان در صحنه پنالتی واکنش جالبی نداشت و عکس‌های منتشر شده کاملاً مشخص می‌کند که او به خوبی توپ را دفع نکرده و در واقع به جای توپ بازیکن حریف را هدف قرار داده است. در این رابطه هم اکثر کارشناسان داوری پنالتی پیکان را درست دانستند تا این سوال ایجاد شود که چرا حامد لک هنگام خروج از دروازه توپ را به خوبی دفع نمی کند؟

البته بسیاری از کارشناسان دروازه‌بانی هم از بازی با پای حامد ایراد می‌گیرند که قطعا باید این مشکل را حل کند اما بهرحال باید دید چرا حامد لک در لیگ برتر امسال نسبت به پارسال دچار افت شده و نتوانسته عملکرد خوب خود در لیگ بیستم را تکرار کند؟ حالا باید ببینیم او در بازی های آینده از جمله بازی با ویستا توربین در جام حذفی و دیدار با ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر می تواند عملکرد بهتری داشته باشد یا نه.

حذف حامد لک از صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس در دیداری که به ۳ امتیاز آن خیلی نیاز داشت، موفق شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را شکست دهد و به یک امتیازی صدر برسد.

حامد لک

صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس هم بعد از این بازی و مطابق دیدار‌های قبل، عکس‌های بازیکنان این تیم را منتشر کرد، ولی در کمال تعجب خبری از تصویر حامد لک نبود. گلر شماره یک پرسپولیس هم که اصلا انتظار چنین چیزی را نداشت، واکنش جالبی به این موضوع نشان داد و زیر این پست صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس ایموجی تعجب گذاشت./ خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4391

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        گل محمدی اگر تمرین اختصاصی بیشتر ودویدن واز نظر بدنی اسدی رو اماده کن بهترین نتایج می تون بگیره چون از نطر بدنی اسدی واقعا مشکل داره توان دویدن نداره یک بازیکنی مثل اسدی با اعتماد کردن بهش و انرزی دادن به او واز نظر بدنی اماده کردن می توان نتیجه عالی گرفت از او

      ارسال نظر