واکنش پیشکسوت پرسپولیس به پنالتی پیکان | تصمیم داور اشتباه بود

ضیا عربشاهی می‌گوید مهاجم پیکان می‌خواست با پشت سر توپ را بزند که لک با ارتفاع بالاتر توپ را زده بود و فکر نمی‌کنم پنالتی بوده باشد.

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به پنالتی پیکان | تصمیم داور اشتباه بود

ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم پیکان گفت: تیم پیکان  در بازی گذشته نتیجه نگرفته بود و شرایط خوبی نداشت. از آن طرف، تیم پرسپولیس یک مقدار از کورس قهرمانی دور بود، اما با بردی که برابر پیکان به دست آورد، شرایط خود را بهتر کرد و در جدول رده بندی در جایگاه پنجم ایستاد. سرخپوشان نشان دادند که شرایط قهرمانی را دارند و با این ۳ امتیاز دل هواداران شاد شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی ۳ امتیاز را گرفته، در کورس قهرمانی قرار بگیریم و برای ششمین بار قهرمانی را کسب کنیم.

او افزود: در اکثر دقایق، بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم. خط هافبک هر ۲ تیم محکم بازی می‌کردند. پرس کردن بازیکنان در میانه زمین باعث شد که هافبک‌ها نتوانند مهاجمان خود را تغذیه کنند.

عربشاهی گفت: عبدی چارچوب دروازه را خوب می‌شناسد و از موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده می‌کند. تیم پرسپولیس  با یک مهاجم به نام عبدی وارد زمین مسابقه شد و عالیشاه مهاجم سایه بود، اما زمانی که سرخپوشان ۲ مهاجم در ترکیب خود داشتند و وینگر‌های چپ و راست اجازه پیدا می‌کردند تا از کناره‌ها نفوذ کنند، باعث شد که پرسپولیسی‌ها با نفرات بیشتری در محوطه جریمه حریف حضور داشته باشند. ۲ ضد حمله باعث شد که عالیشاه و اسدی بتوانند پاس خوبی برای مهاجمان ارسال کنند که منجر به گل شدند.

او درباره عملکرد عبدی و آل کثیر در بازی با پیکان گفت: عملکرد هر ۲ بازیکن خوب بود. البته آل کثیر اشتباه می‌کند که به کناره‌های زمین می‌آید و با این کار انرژی‌اش هدر می‌رود. او باید  در عمق دفاع  و محوطه جریمه حریف  حضور داشته باشد تا سرخپوشان با نفرات بیشتری حمله کنند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس ۳ امتیاز بازی را دریافت و در کورس قهرمانی قرار گرفت. این برد خیلی به درد سرخپوشان خورد تا در بالای جدول قرار بگیرند. سرخپوشان ۵ سال قهرمان متوالی لیگ برتر فوتبال شده اند و هوادارانشان از آن‌ها توقع دارند. کار یحیی سخت است. طرفداران بدانند که با انرژی و حمایت خود می‌توانند به بازیکنان روحیه بدهند تا تیم پرسپولیس بازی به بازی بهتر شود. البته بازیکنان  باید در کار‌های ترکیبی بیشتر دقت کنند و مهاجمان را صاحب موقعیت کنند تا آن‌ها به نحو احسن از فرصت‌ها استفاده کنند.

تصمیم داور در اعلام پنالتی برای پیکان اشتباه بود

عربشاهی درباره اعلام  پنالتی به نفع پیکان گفت: به نظرم تصمیم داور اشتباه بود. مهاجم پیکان پشتش به لک بود و این دروازه بان با دست هایش ۳۰، ۴۰ سانت بالاتر توپ را زد و برخوردی نداشتند. مهاجم پیکان می‌خواست با پشت سر توپ را بزند که لک با ارتفاع بالاتر توپ را زده بود و فکر نمی‌کنم پنالتی بوده باشد.

پیشکوت پرسپولیس گفت: درست است که تیم پرسپولیس شرایط خوب  و در بالای جدول رده بندی قرار دارد، اما امتیازات نزدیک به هم هستند. ان شاءالله در بازی‌های بعدی کار‌های تیمی و ترکیبی سرخپوشان بهتر می‌شود. آن‌ها شخصیت قهرمانی دارند و هواداران مطمئن باشند که پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود؛ چون ما عدد ۶ را دوست داریم و در فوتبال عدد مقدسی است.

صدری بهترین گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس است

او درباره تاخیر در انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من نمی‌دانم چرا سجادی، مدیرعامل و هیئت مدیره  باشگاه پرسپولیس را انتخاب نمی‌کند. وزارت ورزش متولی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است. سجادی باید تصمیم نهایی را بگیرد تا دل هواداران شاد شود. چرا فقط مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال را انتخاب کردند؟ به نظرم صدری مدیرعامل شود بهتر از این است که فردی بیاید و با مدیریت باشگاه آشنایی نداشته باشد. تا فرد جدید بیاید و با پیچ و خم باشگاه آشنا شود، طول می‌کشد.

عربشاهی گفت: من از همه هواداران می‌خواهم که از صدری حمایت کنند؛ چرا که او زحمت می‌کشد.آقای سجادی! شما ورزشکار و قهرمان دو و میدانی بودید، لطفا تصمیم عادلانه بگیرید و دنبال قرمز و آبی نباشید. لطفا صدری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنید؛ چون او با همه کار‌های باشگاه آشنایی کاملی دارد. لطفا کسی را نیاورید که نتواند کاری انجام بدهد و بدهی بالا بیاورد./ باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4367

ارسال نظر