راه‌حل ساده فرهاد مجیدی در مقابل حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌ها | دایورت کنید!

فرهاد مجیدی از هواداران خواست به اراجیفی که روزنامه‌های دروغگو منتشر می‌کنند، توجه نداشته باشند!

راه‌حل ساده فرهاد مجیدی در مقابل حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌ها | دایورت کنید!

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سپاهان گفت: همیشه بازی‌های ۲ تیم استقلال و سپاهان جذاب و حساس بوده است. فکر می‌کنم فردا شاهد یک بازی زیبا باشیم.

او درباره جدایی پین از استقلال گفت: از شما خواهش می‌کنم که به این اراجیفی که روزنامه‌های دروغگو منتشر می‌کنند توجه نداشته باشید. این روزنامه چند خبر دروغ دیگر هم منتشر کرده بود. این اراجیف برای من اهمیت ندارد.

محیدی ادامه داد: همیشه به بازیکنان می‌گویم که یک کلید موفقیت می‌توانم به شما بدهم. چه زمانی که بازیکن هستید و چه زمانی که مربی هستید. اگر می‌خواهید در فوتبال موفق باشید باید همه حرف و حدیث‌ها را دایورت کنید.

او ادامه داد: این یک واقعیت در فوتبال ماست من به این حرف‌ها اهمیتی نمی‌دهم و تمرکزم بهم نمی‌خورد. مسئولیت سنگینی در قبال خوشحال کردن دل مردم دارم و همه تلاشم را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیرم. افرادی که راه تنها بودن را بلد هستند در راه موفقیت به جز خدا به کسی تکیه نمی‌کنند. ما همکاری خوبی در کادرفنی داریم و تا یک بازی را ببریم، شروع می‌کنند. از بازیکنانم خواستم تمرکزشان روی تیم باشد. ما کار سختی داریم و باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد تا به هدفمان برسیم.

او درباره تیم سپاهان بیان کرد: تیم سپاهان بسیار با کیفیت است؛ و کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. کار ما فردا خیلی سخت است. از بازیکنانم بعد از بازی با پیکان خواستم تمرکز خود را روی بازی با سپاهان بگذارند. مطمئنم فردا بازی زیبایی را تماشا خواهیم کرد.

مجیدی در مورد هافبک‌های استقلال توضیح داد: از عملکرد هافبک‌های خود در بازی قبل راضی هستم. هر سه هافبک ما یعنی زبیر، خاقانی و مهدی پور وظایف خود را به خوبی انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه گفت:استقلال با هواداران خود شکل می‌گیرد و متاسفانه من این شانس را نداشتم جز در ۶-۷ بازی، با حضور تماشاگران تیمم بازی کند. امیدوارم این مشکل هم حل شود و تماشاگران دوباره به استادیوم‌ها برگردند.

مجیدی در مورد عملکرد تهاجمی استقلال افرود: تفکراتم تهاجمی است. در چند بازی اول به دلیل تغییراتی که داشتیم شاید تیممان آن شکلی که می‌خواستیم کار نمی‌کرد، ولی از بازی با صنعت نفت به بعد، هر توپی که ارسال شود، چهار یا پنج بازیکن در باکس داریم. هوادار استقلال فوتبال هجومی می‌خواهد و این ساختار باشگاه استقلال است.

مجیدی ادامه داد:آنچه برایم اهمیت دارد، گل نخوردن است. من در فصل قبل هم بابت گل نخوردن به تیم پاداش می‌دادم. پارسال در ۱۱ بازی ۳ گل خوردیم و امسال هم در ۹ بازی ۲ گل خوردیم. تیمی قهرمان می‌شود که کمتر گل بخورد.

تنها دغدغه من زمین تمرین است

او درباره تفاوت پیکان و سپاهان توضیح داد:ما تاکتیک‌های مختلفی داریم. من در جلسه فنی قبل از بازی پیکان از یزدانی، دانشگر و یامگا خواستم که بلند شوند و بایستند. به بازیکنانم گفتم به این نفرات خوب نگاه کنند که چه قد و قامتی دارند. هر مربی آرزو دارد که این نفرات به این بلند قامتی داشته باشد. در دیدار با پیکان هم به بهترین نحو ممکن از فرصت‌ها استفاده کردیم.

او درباره زمین آرارات گفت: تنها دغدغه من زمین تمرین است. با وجود همه تلاشی که باشگاه کرد، کیفیت زمین آرارات خوب نیست. برخی تمرینات ما در این زمین قابل اجرا نیست. حتی آقای پین چند بار به من تذکر داد که برخی از کار‌های تاکتیکی در این زمین قابل اجرا نیست. ما تمام تهران را گشتیم، ولی زمین تمرین خوب پیدا نکردیم. ان‌شاءالله قرار است در نیم فصل مشکل حل شود و زمین تمرین ترمیم شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4140

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر