ساعی: برگزاری رویدادهای بین‌المللی در کیش به ضررمان است

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه کار بسیار سختی در روزهای نخست ورودمان‌ داشتیم گفت: ایجاد رقابت بین مربیان یکی از دلایل موفقیت ما در مسابقات بین‌المللی است.

ساعی: برگزاری رویدادهای بین‌المللی در کیش به ضررمان است

هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه کار بسیار سختی در روزهای نخست ورودمان‌ داشتیم گفت: ایجاد رقابت بین مربیان یکی از دلایل موفقیت ما در مسابقات بین‌المللی است.

به گزارش عرشه آنلاین، وی توضیحاتی در خصوص شرایط این فدراسیون المپیکی از زمان انتخابش به‌ رییس فدراسیون ارائه کرد. وی در خصوص برنامه‌های فدراسیون در ۶ ماه اول سال، اظهار داشت: حتما ایراداتی داریم و انتقادات فنی و صحیح را می‌پذیریم. از همان ابتدای ورود به فدراسیون کار سختی داشتیم‌ و چهار رویداد بین‌المللی را در کیش میزبان بودیم و در همان روزهای اول، جلسه کارشناسی داشتیم‌ و دیدیم‌ به ضررمان‌ است در کیش باشیم و تهران را میزبان کردیم که هم هزینه‌ها کم شد و هم تیم‌های بیشتری استقبال کردند.

وی افزود: در مسابقات بین‌المللی در تهران ۱۱ روز مسابقه مداوم داشتیم‌ و نماینده فدراسیون جهانی از نحوه برگزاری رضایت داشت‌. امیدواریم همین روند را ادامه بدهیم و تلاشمان این است تا زمان جام فجر را به تابستان بیاوریم چرا که‌ می‌خواهیم مسابقات جام فجر نوجوانان را هم برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: در ادامه مسابقات پومسه را با تعداد نفرات کمتر نسبت به گذشته داشتیم و نتیجه خوبی کسب شد. در قهرمانی‌ بزرگسالان آسیا تیم زنان ایران برای نخستین مرتبه به سکوی اول رسید و کادر فنی همدل تیم بانوان، نتیجه خوبی را رقم زد. در پومسه آسیا و همچنین قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا هم نتایج مناسب ما مشخص است. تیم امید به تورنمنت آزاد کره اعزام شد. در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۱۵ ورزشکار داشتیم‌ که فکر می‌کنم نتیجه ما از کشتی هم بهتر بود. این موفقیت‌ها خوشبختانه در رویدادهای بین‌المللی ادامه یافت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38758

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر