پرسپولیس در میان ناباوری هواداران از شکست گریخت +گل های بازی

پرسپولیس در میان ناباوری هوادارانش برابر تیم پایین جدولی هوادار امتیاز از دست داد

پرسپولیس در میان ناباوری هواداران از شکست گریخت +گل های بازی

پرسپولیس در میان ناباوری هوادارانش برابر تیم پایین جدولی هوادار امتیاز از دست داد.هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر هم برای پرسپولیسی‌ها شگفتی داشت؛ عصر امروز بعد از آنکه دو تیم استقلال و سپاهان برابر رقبا برنده شده و ۳ امتیاز این هفته را به دست آوردند، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، در عین ناباوری برابر تیم پایین جدولی هوادار با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد. پرسپولیس در این بازی ۲ بار عقب افتاد، ولی با گل‌های فرشاد فرجی و سیامک نعمتی به بازی برگشت.

 این نتیجه در شرایطی به دست آمد که بسیاری تصور می‌کردند بعد از بازی خسته کننده پرسپولیس در دربی، این تیم می‌تواند با بردی پرگل به صدر جدول لیگ برتر برگردد، ولی در روزی که پرسپولیس اسیر اشتباه بازیکنان خودی شد، دروازه اش ۲ بار توسط تیم رضا عنایتی گشوده شده تا یکی از غافلگیری‌های هفته نهم رقم بخورد.

پرسپولیسی‌ها بعد از آنکه در ۵ مسابقه پیاپی موفق به بسته نگه داشتن دروازه نشدند ۳ بازی‌ای بود که گلی دریافت نکرده بودند، ولی اشتباهات عجیب خط دفاعی و از آن مهمتر اشتباه حامد لک روی گل دوم هوادار، باعث شد تا دوباره دروازه پرسپولیس باز شود. نکته جالب اینکه هوادار در ۷ بازی موفق به گلزنی نشده بود و از این نظر بدترین تیم لیگ بود. شاگردان عنایتی پیش از این فقط دروازه پدیده، تیم قعرنشین جدول رده بندی را باز کرده بودند.

با این نتیجه، پرسپولیس در جدول رده بندی ۱۶ امتیازی شد و دوباره پشت سر استقلالی قرار گرفت که امروز با سه گل از سد پیکان عبور کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3846

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر