نیمکت نشین پرسپولیس: تیم نتیجه نگیرد اعصابم به هم می‌ریزد

اینکه فیکس بازی کنم یا به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شوم دست من نیست. مربیان صلاح می‌دانند و من هم به‌عنوان یک سرباز هر چقدرکه بازی کنم تمام تلاشم را می‌کنم که برای تیم مفید باشم. وقتی تیم نمی‌تواند نتیجه لازم را بگیرد اعصابم به هم می‌ریزد.

 نیمکت نشین پرسپولیس: تیم نتیجه نگیرد اعصابم به هم می‌ریزد

مهدی عبدی یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس است. او در طول ۸هفته گذشته لیگ، هر بار به میدان آمده توانسته عملکرد قابل‌قبولی داشته باشد و حتی گلزنی کند.به عقیده خیلی از کارشناسان اگر عبدی در داربی تهران هم زودتر به میدان می‌آمد و فرصت بیشتری برای بازی داشت، شاید می‌توانست نتیجه بازی را به سود سرخپوشان تغییر دهد. حرف های تازه  او را بخوانید:

*داربی شرایط خاص خودش را دارد. ما تلاش کردیم برنده بازی شویم و شما به‌خصوص در نیمه دوم دیدید چقدر بی‌تاب رسیدن به دروازه استقلال بودیم. ولی متأسفانه بازی مساوی شد. با این حال ما بهتر از استقلال بودیم و مالکیت توپ هم بیشتر برای ما بود.

*شرایط داربی شرایط ویژه‌ای است و حساسیت‌های خاص خودش را دارد. هواداران هر دو تیم هم نگاه ویژه‌ای به این بازی دارند. ولی باز هم می‌گویم ما نسبت به حریف فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتیم و حتی این فرصت را داشتیم که برنده بازی شویم.

* خوشحالم در آن بازی پرسپولیس با گل من پیروز شد. این گل ازجمله گل‌هایی است که خودم هم آن را خیلی دوست دارم.

*اینکه فیکس بازی کنم یا به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شوم به‌نظر سرمربی برمی‌گردد و من به هر تصمیمی که کادر فنی در موردم بگیرد احترام می‌گذارم. در بازی با استقلال هم در همان ۱۵دقیقه که وارد زمین شدم تمام تلاشم را کردم اما موقعیتی برایم ایجاد نشد. ان‌شاءالله در هفته‌های آتی بتوانم به روند گلزنی‌هایم ادامه دهم.

*خدا را شکر می‌کنم که حاصل تلاش همه بازیکنان توسط من به گل نشسته است. امیدوارم هیچ‌گاه شرمنده همبازیان، کادر فنی و هواداران نشوم و وقتی در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرم بتوانم بهترین استفاده را ببرم. البته طبیعتا از گلزنی برای پرسپولیس و از اینکه هواداران خوشحال می‌شوند من هم بسیار خوشحال می‌شوم. اما گلزنی‌های من یا هر بازیکن دیگری حاصل تلاش فقط یک بازیکن نیست. کل تیم زحمت می‌کشند که درنهایت بازیکنی مثل من گلزنی می‌کند.

*اینکه فیکس بازی کنم یا به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شوم دست من نیست. مربیان صلاح می‌دانند و من هم به‌عنوان یک سرباز هر چقدرکه بازی کنم تمام تلاشم را می‌کنم که برای تیم مفید باشم. وقتی تیم نمی‌تواند نتیجه لازم را بگیرد اعصابم به هم می‌ریزد.

*من گفتم طبیعتا هر بازیکنی دوست دارد فیکس بازی کند. اما در این ارتباط بازیکن هیچ وقت تصمیم‌گیرنده نیست. سرمربی شرایط را بررسی کرده و تصمیم لازم را می‌گیرد.

*مطمئنا ما دوست داریم هواداران را خوشحال کنیم و قهرمانی ششم برای خود ما بازیکنان هم بسیار مهم است. یک اتفاق تاریخی در فوتبال‌مان می‌افتد که دیگر تکرارش برای خیلی‌ها بعید به‌نظر می‌رسد. واقعا پرسپولیس این لیاقت را دارد.

*حتما تمام تلاشم را برای رسیدن به آقای گلی می‌کنم. گرچه تأکید دارم در وهله نخست موفقیت پرسپولیس برایم مهم است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3775

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر