ویدئوی واکنش‌برانگیز رامبد جوان/ تبلیغ رژیم غذایی یا کاسبی از فقر مردم

ویدیو رامبد جوان درباره گرانی و رژیم غذایی در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌برانگیز شده است

ویدئوی  واکنش‌برانگیز رامبد جوان/  تبلیغ رژیم غذایی یا کاسبی از فقر مردم

رامبد جوان در اینستاگرامش ویدیویی تبلیغاتی برای رژیم‌های لاغری منتشر کرده است که در آن به گرانی‌های اخیر اشاره می‌کند. این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌برانگیز شده است

 

رامبد جوان در این پست نوشت:«سلام به روی ماهتون.این روزا عجیب حس می‌کنم ماها به سلامتی و تناسب انداممون بی‌اهمیت شدیم.انگار همه چی برامون عادی شده و این اصلا خوب نیست...من تمام حرفم اینه که یک بار برای یه راه اصولی هزینه معقول کنید.راهی که هزینه‌های جانبی نداره و به برنامه خودتون نظم میده.خداروشکر اسم مجموعه لیمومی رو همتون شنیدید.برنامه غذایی استاندارد هم ما رو به سمت سلامتی می بره هم ما رو به تناسب اندام نزدیک می کنه.الان بهترین زمان برای شروعه.چون لیمومی کمپین حراجمعه گذاشته.پس حتما فالوشون کنید و با تخفیف ها شگفت انگیز برنامه غذایی تون رو .ـ»

 

این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توئیتر با انتقادات زیاد کاربران روبه‌رو شده است. برخی کاربران او را به "کاسبی" از "فقر" مردم متهم کرده‌اند. 

کاربری نوشته است: «اول گفتم عه ‎رامبد جوان هم بالاخره به یه اتفاق تو جامعه واکنش نشون داد. بعد دیدم نه... گویا بناست از فقر و درد مردم هم کاسبی کنه!"وای چقدر همه چی گرون شده! پس بیاید تو کمپین کوفت ما شرکت کنید"»

کاربر دیگری هم نوشته است: «وقتی کوچک‌ترین درک و حسی از فقر نداری نتیجه‌اش می‌شه این پیشنهاد که بیایید رژیم بگیرید.» 

برخی این کلیپ رامبد جوان را با اظهارات جنجالی بهاره رهنما مقایسه کرده ان و آن را «مشمئز» کننده دانسته‌اند.

کاربری نوشته است: "فقط اون نابغه‌ای که ایده ‌ربط دادن «فقر و گرانی» به «رژیم و لاغری» به ذهنش رسیده و گفته ایول کمپینش کنیم. از اون نابغه‌تر خود رامبد جوان که تن به این بازی داده. تبلیغاتچی بود زمانی!"

    دیگر رسانه ها

    کدخبر: 3093

    اخبار مرتبط سایر رسانه ها

      سایر رسانه ها

        • آرمین

          من که توهینی دریافت نکردم
          بالاخره باطنزخاص خودش نقدکرداوضاع گرانی بازاراقتصادرا
          کمی قدرت تحمل داشته باشیم

        • سیعلیشیتزن

          این پول ایران است که بی ارزش هست نه اینکه ساعت رامبد گران است هفت هزار دلار به پول ایران ۴۲سال پیش ۸هزارتومان بود ...پول ایران به ته قیمت و ارزش خودش رسیده

        ارسال نظر