واکنش عجیب رامبد به شغل مادر هومن سیدی | از مادرم بیشتر از پدرم حساب می‌بریم + فیلم و عکس

رامبد جوان این روزها در فضای مجازی بیشتر از قبل خبرساز شده است. به تازگی ویدئویی منتشر شده که رامبد جوان در آن به گفته‌های هومن سیدی واکنش جالبی نشان می‌دهد.

واکنش عجیب رامبد به شغل مادر هومن سیدی | از مادرم بیشتر از پدرم حساب می‌بریم + فیلم و عکس

رامبد جوان بازیگر سینما و تلویزیون و مجری برنامه خندوانه در اینستاگرامش ویدیویی تبلیغاتی برای رژیم‌های لاغری منتشر کرده است که در آن به گرانی‌های اخیر اشاره می‌کند. رامبد جوان از مردم می‌خواهد به خورد و خوراک خود توجه کنند و با هزینه اندک و بدون نیاز به باشگاه و رفت و آمد رژیم سالم غذایی بگیرند. ویدئوی تبلیغاتی رامبد جوان واکنش های زیادی را به دنبال داشته است. برخی این کلیپ رامبد جوان را با اظهارات جنجالی بهاره رهنما مقایسه کرده‌اند و آن را «مشمئز»کننده دانسته‌اند.

 رامبد جوان در برنامه خندوانه از شغل مادر هومن سیدی تعجب کرد.

 هومن سیدی، بازیگر و کارگردان سینما با حضور در برنامه خندوانه در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره شغل مادرش گفت: ایشان بازنشسته ارتش هستند و پدرم هم بازنشسته بانک کشاورزی است.

او در ادامه گفت: زمانی که بچه بودیم از مادرم بیشتر از پدرم حساب می‌بریم و ایشان منضبط‌تر بودند.

زرشک زرین مردم برای رامبد جوان

ویدئوی تبلیغاتی رامبد جوان در فضای‌ مجازی علاوه بر آزرده کردن کاربران اجتماعی، باعث شد تا زرشک زرین یک نظرسنجی مردمی به این هنرمند اختصاص پیدا کند.

بعد از توهین چند هفته گذشته بهاره رهنما به مردم طبقه پایین جامعه، نوبت به رامبد جوان رسید تا با یک ویدئوی تبلیغاتی، مردم را تحقیر کند.

علاوه بر کارشناسان، کاربران اجتماعی نسبت به این ویدئو خشمگین شدند. بسیاری از او می‌خواهند نسبت به این رفتارش و تناقض‌های او در خندوانه عذرخواهی کند.

ماجرای این ویدئو چه بود؟ مجری برنامه «خندوانه» در این ویدیو بعد از صحبت و گلایه و شکایت درباره گرانی اجناس، می‌گوید که کسانی که از پس خرید مایحتاج زندگی‌شان برنمی‌آیند، بهتر است از این فرصت برای گرفتن رژیم‌های لاغری استفاده کنند.

این ویدیوی که خود رامبد جوان و هوادارانش آن را «تبلیغ رژیم لاغری» یا «تبلیغ رژیم گیاهی» نامیده‌اند، بسیاری از مخاطبان را هم ناراحت کرده است. بسیاری در فضای‌مجازی نوشتند: «رامبد جوان، بالأخره آن ور اصلی‌اش را نشان داد. «ما خیلی باحالیم، از ما گوش کنید و برای مقابله با گرانی رژیم بگیرید.»

رادیو صبا در بخشی از برنامه «ترین‌ها»، زرشک زرین این هفته را به رامبد جوان اختصاص داد. در این بخش به صحبت‌های نسنجیده سلبریتی‌ها که راهی آنتن شده، پرداخته می‌شود. شنوندگان در صفحه مجازی برنامه از میانِ سه گزینه مریم امیرجلالی به علت توهین به مخاطبان در فضای مجازی، نفیسه روشن به علت توهین به مخاطبان در فضای مجازی و رامبد جوان به خاطر صحبت‌های نسنجیده‌اش در تبلیغات اخیر، مجری برنامه «خندوانه» را انتخاب کردند.

طبق نظرسنجی صورت گرفته مخاطبان با اهدای «زرشک زرین» به رامبد جوان دلخوری شان را از رفتار و گفتار وی در تبلیغات اخیر نشان دادند.

ساعت ۷ هزار دلاری رامبد جوان

رامبد جوان مجری و برنامه‌ساز «خندوانه» این روزها در فضای مجازی بیشتر از قبل خبرساز شده است.

رامبد جوان مجری و برنامه‌ساز «خندوانه» چند روز پیش با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، خبرساز شد. او در این ویدئو که درباره رژیم و لاغری بود، رو به مردم گفت: همه چیز گران شده و کالاهای اساسی قیمتشان خیلی بالا رفته. او در این ویدئو از مردم می‌خواهد به خورد و خوراک خود توجه کنند و با توجه به افزایش هزینه‌ها، رژیم بگیرند! حالا بعد از چند روز، به تازگی عکسی از رامبد جوان در فضای مجازی منتشر شده که در آن رامبد جوان ساعتی ۷ هزار دلاری از برند لوکس کارتیر با قیمت تقریبی ۲۱۶ میلیون تومان به دستش بسته است.

رامبد جوان

پشت‌پرده آگهی تبلیغاتی رامبد جوان

آگهی تبلیغاتی که مجری «خندوانه» در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد واکنش‌های منفی فراوانی در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و مجری «خندوانه»، جمعه‌شب یک آگهی تبلیغاتی ویدئویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که با واکنش‌های زیادی مواجه شد. او در این تبلیغ دو دقیقه‌ای، به مخاطبان پیشنهاد می‌کند رژیم بگیرند تا در عین سلامتی، هزینه‌های کمتری نیز داشته باشند. این آگهی تبلیغاتی آن قدر واکنش‌های منفی زیادی برانگیخت که او پس از گذشت ساعتی، آن را برداشت، اما انتقادات مخاطبان عصبانی، همچنان ادامه دارد.

رامبد جوان در این ویدئوی یک دقیقه و ۵۰ ثانیه‌ای، تنهاست و روبه‌روی آینه، صحبت می‌کند؛ گویی با خودش. قصه این ویدئو به این ترتیب است که او از خرید مایحتاج عمومی به خانه بازمی‌گردد و می‌گوید که چقدر هزینه‌ها بالا رفته، مثلا یک آدامس به قیمت ۲۰ هزار تومان خریده است. وقتی می‌فهمد که هنوز بخشی از فهرست اقلام خریدش باقی مانده، ناگهان فکری به سرش می‌زند. از هزینه‌های بالای خورد و خوراک می‌گوید و این که: «بهتر نیست اگر مشکلی در حوزه بدن و سلامتی‌مان داریم، یک سری از آن را با همین خورد و خوراک‌مان رفع و رجوع کنیم؟ این‌طوری در این شرایط از هزینه‌های اضافی هم جلوگیری می‌کنیم.» او سپس از ویژگی‌های مثبت یک سایت برای ارائه آنلاین رژیم لاغری و سلامتی می‌گوید و آگهی، با لوگوی این سایت، پایان می‌یابد.

میزان واکنش‌ها به این ویدئو، به اندازه‌ای است که رامبد علاوه بر حذف تبلیغ از صفحه‌اش، کامنت‌های کل پست‌های صفحه را نیز بسته و ظاهرا حتی فالوئرهایش نمی‌توانند برایش نظر جدیدی بنویسند. آن چه که بیش از هرچیز خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته، این است که رامبد جوان در شرایطی این آگهی را ساخته که حداقل در ظاهر به نظر می رسد خودش شرایط مالی کاملا مناسبی دارد، اما حالا به مردم پیشنهاد لاغری به علت گرانی مواد غذایی را می‌دهد! چند واکنش را مرور کنیم. المیرا نوشته: «این هم یه بهاره رهنماییه برای خودش.»   سعید نوشته: «تو چرا ناراحتی؟ از هزینه‌های کانادا هم گرون تره؟»  مصطفی نیز نوشته: «طوری صحبت می‌کنه که انگار واقعا گرونی بهش فشار آورده. یه تبلیغ اینستاش، اندازه چند برابر درآمد کل عمر یه معلم یا کارگره.»

تأملی در پیش‌زمینه ذهنی مخاطبان از وضعیت گرانی و توصیه‌های این چنینی به مردم، نشان می‌دهد که واکنش‌های شدیداً منفی مخاطبان به این تبلیغ تجاری، اتفاق دور از ذهنی نیست. آن هم برای رامبد جوان که شخص باهوشی است و کارنامه‌اش خصوصاً در «خندوانه»، نشان داده که واکنش‌های عمومی را درمی‌یابد. حال باید پرسید، آیا او از تبعات بازی در این آگهی تبلیغاتی بی‌اطلاع بوده است؟ یا این کار را با علم به واکنش‌های منفی انجام داده و به نوعی خودش و برندی که تبلیغ کرده، می‌خواستند از خشم مخاطبان درآمدزایی کنند؟ به نظر می‌رسد اگرچه صفحه شخصی یک هنرمند، متعلق به خود اوست، اما در برخی موارد این‌چنینی، ماجرا از یک ویدئوی شخصی فراتر می‌رود. آگهی تبلیغاتی که رامبد گذاشت، به علت این که او در رسانه ملی فعالیت می‌کند و به عنوان یک «شخصیت منتقد» شناخته نمی‌شود، برای سازمان صداوسیما هزینه‌زاست. به عبارت دیگر، او در افکار عمومی نه به عنوان سلبریتی و کارگردان سینما، بلکه به عنوان مجری و طراح پربیننده‌ترین برنامه روی آنتن تلویزیون مطرح است و جالب این که آن را در جایی ضبط کرده که با توجه به دکور، به نظر می‌رسد استودیوی «خندوانه» است!


خبر آخررامبد جوان ویدیوی جنجالی را از صفحه اش پاک کرد


در همین باره سایت برترین ها نیز دریادداشتی نوشت رامبد جوان از پاردوکسیکال‌ترین موجودات حاضر کره زمین است، وجودش اصلا و اساسا پر از تناقض است، مثلا از یک طرف برنامه‌ای می‌سازد با محتوایی به اصطلاح «شادی‌آور»، «دو و دو» می‌کند و از حضار می‌خواهد قهقهه بزنند و از طرف دیگر برای فرزندآوری به کانادا می‌رود!

جناب رامبد، نمک به زخم این مردم نپاشید

یعنی برخلاف آن چه که در برنامه‌اش تبلیغ می‌کند، شادی با قهقهه و خشک خشک و هردمبیلی ایجاد نمی‌شود، شادی با اقامت در یک کشور درست و حسابی با سطح رفاه مناسب، با بستر اقتصادی قابل پیش‌بینی و با درصد قابل توجهی از حق حیات اجتماعی ایجاد می‌شود، شادی با زور زدن در استودیو خندوانه و چهار تا توصیه فزرتی به اصطلاح روانشناسانه که نه! با توسعه متوازن، با شرایط زیست‌محیطی پایدار و ایجاد این زیربناها ایجاد می‌شود.

حالا رامبد در عنفوان گرانی کشنده این روزها و در شدیدترین تورم دوران، جلوی دوربین رفته و با «رژیم»، «لاغری» و «گرانی» نمک ریخته و از گرانی به این رسیده که خب رژیم بگیرید. به عبارتی گفته که خب چه اشکالی دارد که گران است، اتفاقا خوب هم هست، کمتر می‌خورید و لاغر هم می‌مانید! البته این‌ها را در توجیه و تبلیغ یک موسسه لاغری گفته! اما خب رامبد عزیز اگر دو کلام از حرف‌های همان مهمانانش در خندوانه را اگر در گوش داشت، می‌دانست که با هر چیزی و هر پدیده‌ای آن هم در این دوران نمک نریزد و اساسا چرا باید پول را از واژه‌های دردناک درآورد؟

همین دو هفته پیش بود که بهاره که رهنما هم نیست، در نکوهش آدم‌های ناکام، نسخه‌ای تجویز کرد که هنوز جایش درد می‌کند، حالا رامبد هم نمکدان را از دست بهاره گرفته و نمک به زخم مردمی می‌پاشد که این روزها تند و تند زخم برمی‌دارند و هی عمیق‌تر و امان از آن‌ها که تا نوک بینی را می‌بینند! رامبدک نوجوان، این روزها می‌گذرد و... مراقبت کن برادر.


بیشتر بخوانید :حرف های عجیب و توهین آمیز بهاره رهنما / اگر مثل من آسایش ندارید، بی‌عرضه‌اید


این روزها با تمام روزهای قبل فرق می‌کند، شما یک دقیقه افاضات می‌کنی و ملت از دیروز عصر تا همین حالا تند و تند در رد شما می‌نویسند، این خشم انباشته شده دائم راهش را پیدا میکند و هر چه و هر که «خودی» نباشد را نوازش می‌کند. این ساعات متعلق به شماست که زیر فریاد خشمگین جماعت بهت‌زده باشی، تا ساعات و روز بعد که نوبت دیگری شود.

جناب رامبد، نمک به زخم این مردم نپاشید

اصلا بیا منفعت‌طلبانه تفسیر کنیم ماجرا را، یعنی همان‌طور که احتمالا می‌پسندید؛ به پیر، به پیغمبر، این مردم با تکرار چنین افاضاتی حتی «جناب خان» را هم پس می‌زنند، هر چیزی که نام و نشان تو را داشته باشد، انکار می‌کنند، اصلا این مردم و این «ما» در این سال‌ها یک چیز را خوب یاد گرفته؛ «بایکوت» کردن، این‌ها حواسشان را جمع کرده‌اند، دیگر نه فیلم‌هایت خواهد فروخت و نه برنامه‌هایت دیده‌ می‌شود و دلار هم روز به روز بالا می‌رود، زندگی در کانادا سخت اگر شود؟

والا که ما راضی نیستیم، پس عجالتا زبان به کام بگیر،بی‌خیال این خرده پول تبلیغات شو و کمی محبوبیت حفظ کن و محض رضای جیبت دو تا هشتگ بزن، که مثلا حواست به مردمت هست، که گر چه زمانه دلبری با هشتگ هم گذشته، نه! همان زبان در کام گرفتن هم به نفع اعصاب ماست و هم به نفع جیب شما، دوسر برد فعلا!

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3098

  • رضا

    ادمی چرت و مردم فریب که بلده مردم و الکی خر کنه.فعلا دوران دست ایناس و بلدن جیب مردمو خالی کنن و با پول چند تا فیلم آبگوشتی برن خارج و در رفاه زندگی کنن و به ریش ساده لوح ما بخندند..

  • پروین

    ایول دارین .حرف دل ما رو زدین.بالاخره یکی پیدا شد درباره این برنامه بی محتوا و مجری الکی خوش و متظاهر اون چیزی بنویسه.

  • ناشناس

    رامبد جوان مهران مدیری احسان علیخانی وبهره رهنما همه ودیگران که می‌دانید همه مثل هم هستند

    • فاطی

      خداوکیلی علیخانی نسبت به بقیه اش یه ذره بهتره ..

  • ناشناس

    با پول این ساعت میشه چند تا بچه فقر را صاحب تبلت کرد

  • ناشناس

    مردم ایران ولی نعمتشان هستند اگر مردم ایران نباشند باید برون غازچرونی

  • طرفدار

    به نظر من مهم ساعت و این جور چیزا نیست مهم اینکه با دیدن این برنامه برای لحظه ای سختی های زندگی رو فراموش می کنیم و از ته دل می خندیم و مهم اینکه آقای جوان و همه عوامل خندوانه تمام تلاششان ساختن یه برنامه ای که مردم رو بخندونه همین کافیه.

  • ناشناس

    چیکار به پول و ثروتش داریم دوست داره با پولش بره خارج گشت و گذار کنه دوست داره بره ساعت گرون بخره به ما چه زندگی هر کسی به خودش مربوطه. شما دوست دارین کسی تو زندگیتون دخالت کنه براتون تصمیم بگیره که با پولتون چیکار کنین. مگه اون پول داره باید به کسی جواب پس بده یا از شما باید بپرسه با پولش چیکار کنه

  • ناشناس

    مشکل از صدا و سیما است که اینارو چاق و چله کرد

  • ناشناس

    وقتی ملت ساده پای برنامه ی بی محتوای این بابا میشینن همین میشه آدمی که زندگی شخصی اش پر تلاطمه و سه بار ازدواج کرده چطور واسه دیگران نسخه میپیچه

  • یک ایرانی

    سلام علیکم ببینید اگر رامبد اختلاس کرده بیت‌المال راسرقت کرده پدرش رااز خانه در بیاورید ولی آنهاییکه اختلاس میلیلادری کرده اند اصلا کسی کارش ندارد

  • قشرضعیف

    اگه امثال ما اینقدر پول داشتیم چقدر که به دردمون میخورد..خدایا خودت این فاصله طبقاتی رو بردار انشالله

  • یک نفر

    به شماها چه که چیکار میکنن بچسپید به زندگی ی خودتون 😐😒

  • ناشناس

    این که همش تو برنامه هاش پول جمع می کنه واسه بی بضاعتها...خوبه والا.

  • ناشناس

    فقط میتونم بگم واقعا متاسفم برای یه همچون ادمهایی

  • پدرام

    رامبد و خنده وانه اش برای مردم زجر کشیده ایران ارزش پشه ای ندارند. فقط جناب خان برای ثانیه ای، مردم غم هایشان را از یاد می برند. کانادا

  • فقط خدا

    مرفه های بی دردتازه به دوران رسیده
    دنیاهمیشه اینجورنمی مونه ،روزی خواهدرسیدکه عوض این همه مفت خوری هاراخواهیددید....

  • ناشناس

    البته درموردگرانی که چرت وپرت نگفته حرفش هم درسته. حالا شماهامیگیدچرایک آدم پولدار این حرف رو زده. خب بنظرشماشرکتهای تبلیغاتی با آدمهای سرشناس تبلیغ میکنندیا باآدمهای نا آشنا؟؟ پس یکچیزی هم به پژمان جمشیدی بگید اونم هم معروفه هم پولدار

  • بی نام

    پول بی زبون نفت در برابر خنده های الکی ومصنوعی.مسوولین صدا وسیما پاسخ دهند!

  • افشار

    امثال اون دارن کاسبی خودشون و میکنن، خود مردم بازار اینارو با نشستن پای برنامه هاشون که تظاهر میکنن از جنس مردم هستن داغ کردن، ما خوابیم...

  • ناشناس

    صد رحمت به سنگ پای قزوین

  • Mohamadreza

    متاسفانه من نمی فهمم که چرا ما ایرانی ها نمی خواهیم بفهمیم که مشکل از کجاست!با کمی درایت می شود فهمید که《 از ماست که بر ماست》ما خودمان مقصر اصلی هستیم وحق مان است هر بلایی سرمان بیاید.

  • ناشناس

    اینقدردردتوی خودم وادمای دوروبرم زیاده که حالم ازاین جفنگیاتی که رامبدتوی خندوانه میگه بهم میخوره،رامبدخان ماچندساله که رژیم گرفتیم توچی؟قصدنداری کمی توی این رژیم گرفتن مردم روهمراهی کنی..

  • ناشناس

    این بیسواد حرف زدن بلد نیست چه اومد سر ایران

  • غفار

    بخاطرپرداخت نکردن مالیاته

  • احسان

    اگر ساعتی 250 میلیون نگیره که نمیاد بگه ما عشق ایرانیم جونمون برای ایران در میره بعد بچش تو یه کشور دیگه به دنیا بیار کلان حرف زدن این افراد برای ماهاست نه خودشون.

  • ممد

    گرفته ک گرفته زحمت کشیده پول دراورده به چیزی ک علاقه داشته خریده من نمیفهمم چون وضعیت جامعه جالب نیست یه شخصی ک داره زحمت میکشه پول دراره و استعداد داره نباید از پولش لذت ببره و هیچی نخره؟ به شخصه پولشو داشته باشم منم بهترین چیزارو میخرم چون یکی دیگه نتونسته و زحمت نکشیده به جایی برسه دلیل نمیشه کسی ک زحمت کشیده و پول دراورده لذتی نبره از پولش

  • آبتین

    تبعات این تبلیغ ۴ روز دیگه تموم می شه و همه یادشون میره اما پول تبلیغ همیشه تو جیب جناب رامبد باقی می مونه و یه ساعت جدیدتر میشه یا چند دست لباس مارک 🤭😜

  • باز نشسته.

    متاسفانه ایشون معنی رژیم غذایی رو نمیدونن کسی که رژیم میگیره هزینه اش زیاده بیسواد خرف نزن ودل آدمارو از خودت نرنجون. توخودت تروت باد آورده داشتی رفتی کانادا تا بچه ت اونجا دنیا بیاد. فعلا به خاطر اینکه تعدیل تروت وجود نداره یکی متل تو که دستت به دهنت میرسه زخم زبون بزن. ماهم خدایی داریم خدارو چه دیدی

  • ناشناس

    استخری که ماهی نداره قورباغه 🐸 ابو عطا می خونه

  • م

    سلام ملت ماگرفتاراین قشرمرفه ودوتابعیتی شدهان ایا وقت ان نرسیده که با قوم ..... تسویه وازگردونه خارج شوند ومردم دیگر این....را نبینن یا ...

  • ناشناس

    سلام بابا اینها پواسون از پارو بالا می‌ره همشیه خارج حال میکنم ما خدا شاهد درآمد مون روز نفری ۱۰ تومان نمیشه

  • ح

    ما همین الانم داریم از دست آقازاده و غیره... می کشیم که خودشون به روخ مردم می کشن شما هنرمندان دارین نمک رو زخم ما می ریزن

  • ستایش

    حقوق سه ساله یک بازنشسته

  • ناشناس

    از کجا پول میارن از نفهمی کسانی که سر ودست مشکنند که تو برنامه اینها شرکت میکنند از ماست که بر ماست

  • ناشناس

    تا دنیا بوده و هست و خواهد نان دلقک ها تو روغن اند برنامه ی بی محتوای هندوانه هم ازاین قاعده مستثنی نیست!

  • ناشناس

    کاشکی ماهم پول داشتیم یک خانه بخریم که بچه ها م خوشحال میشدن وبا آرامش شب ها میخابیدن خدایا کمکمان کن

  • ناشناس

    بی خیال بچسبید به بد بختیا خودمون

  • آرمین

    یک فرد با تلاش و استعداد خودش به مقامی رسیده.
    قبول کنیم رامبد جوان تلاش زیادی برای شادی چه روحی و چه کمک های مالی کرده. در مورد این ویدئو هم دلیل جو دادن شدید مردم رو نمی‌دونم ولی من یه چیز مثبت ازش یاد گرفتم اونم که با یه رژیم درست علاوه بر صرفه جویی اقتصادی سلامت هم باشم. متاسفم واسه مردمی که ایلان ماسک و رونالدو و... با اون همه تجمل گرایی الگوشون هست اما...!
    نمی‌دونم چرا همه به همه چیز به دید منفی نگاه می‌کنن و فقط بدون هیچ حد و مرزی قضاوت می‌کنن. دوستان حسود نباشیم. ما فقط کسی رو خوب می‌دونیم که مثل خودمون بی پول باشه.😂
    سعی کنیم از هر چیز جدیدی با یک نگاه مثبت خودمون رو رشد بدیم نه دیگری رو تخریب کنیم.
    به امید روزی که قضاوت از زندگی ما رخت ببنده...🍀
    #از_خودمان_شروع_کنیم


  • ناشناس

    سوال اینجاست ایا مردمی که ازاینها رازی نیستند ولی اینهااز بیتل مال این همه حقوق میگرند تنها اینها هم نیستند نمایندگان مجلس هم هستند درظاهر نماینده مردمندولی در واقع به یک گروه خاص کار میکنند ودنا پلاس میگیرند ونون سفره مردم اینقدر تاراج میکنند وقتی به این اوضا مردم راضی نباشند ایا این نونها اصلا خوردن دارد فردای قیامت ایا چطور مردم زجر کشیده رامی دهند.خدایا به حق قرانت اه مظلومان وبی کسان کسانی که صدایشان به جایی نمی رسد را دریاب وهمه ان کسانی که باعث و بانی این همه گرانی وتورم هستند ودست تو جیب مردم میکنند ونون سفره مردم و روز بهروز کوچکتر میکنند ولی خودشان راضی نمی شند درصدی از حقوقشان کم شود همشونو رسوا وظلیلو سرگردان بفرما الهی امین .التماسدعا

  • ناشناس

    هنرمند باید در همه وقت با مردم باشد ان وقت با مشکل بر نمی خورد

ارسال نظر