مارتین فورد حال هالک ایرانی را گرفت + ویدئو

ویدئویی از تمرینات متفاوت هالک ایرانی و مارتین فورد منتشر شده است که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

مارتین فورد حال هالک ایرانی را گرفت + ویدئو

مارتین فورد که اینفلوئنسر بدن‌سازی است، ماه پیش در دوبی با سجاد غریبی، معروف به هالک ایرانی رو‌به‌رو شد.

مارتین فورد، معروف به ترسناک‌ترین مرد دنیا در مصاحبه‌ای جدید به دیلی استار گفته است که فکر می‌کند حریف ایرانی‌اش، سجاد غریبی آنقدر‌ها که ادعا می‌کند سنگین وزن نیست و هالک ایرانی را متهم کرد که تصاویر فوتوشاپی از خود منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: آبروریزی فجیع هالک ایرانی در ترکیه + عکس

بیشتر بخوانید : مارتین فورد حال هالک ایرانی را گرفت + ویدئو

قرار است این دو ۳۰ آوریل در سالن O۲ لندن رقابت کنند. بعد از کلی جاروجنجال و شاخ به شاخ شدن‌های کلامی در شبکه‌های اجتماعی، این دیدار کنجکاوی زیادی برانگیخته است.

پیش از این گفته شده بود که سجاد غریبی نزدیک به ۱۷۰ کیلو وزن دارد، در حالی که مارتین فورد حدود ۱۴۰ کیلوگرم است.

اما فورد می‌گوید که به این ارقام باور ندارد: او چیزی که تصور می‌کردم نبود. صادقانه فکر می‌کنم او فقط دنیا را با فوتوشاپ فریب داده. دیدنش از نزدیک به اندازه دیدن تصاویرش تاثیرگذار نیست. کلمه درست ناامیدکننده است. او کوچولو بود.

چند هفته پیش در نخستین دیدار رو در رو، مارتین فورد سجاد غریبی را غافلگیر کرد و با هل دادن او را نقش زمین کرد. غریبی تلاش کرد او را زمین بزند، ولی نتوانست و دیگران آن‌ها را جدا کردند.

تصاویر این دیدار سریع در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و سجاد غریبی هدف موج حملاتی از سوی کاربران ایرانی و غیر ایرانی قرار گرفت.

بسیاری معتقد بودند جثه سجاد غریبی آن چیزی نیست که در عکس‌های اینستاگرامش دیده می‌شده.

سجاد غریبی در پاسخ به این انتقاد‌ها گفت انتظار نداشت مارتین فورد او را زمین بزند و گفت شدیدا تحت فشار روحی قرار گرفته است.

مارتین فورد پس از دیدن موج حملات کاربران از حریفش دفاع کرد و از طرفدارانش خواست با او مهربان باشند.

برخی از کاربران نیز این گونه اظهار نظر‌ها از طرف این دو چهره اینستاگرامی را با هدف داغ‌کردن مسابقه و فروختن بلیط و کسب درآمد می‌دانند و این مسابقه را مسابقه مهمی در نظر نمی‌گیرند./بی بی سی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14186

  • حسن آقا ماهان

    بابا با این مسخره بازی‌اش آبرو ورزشکارامونو برد زشته بابا خجالت بکش تو این عکس نیستی...

  • عبدالرحمن

    این کارها نمیدونم چیه؟ هالک که بچه اس مارتین هم از اون بدتر شده مقصر فقط آمریکا هستش

  • خودم

    خیلی آماتور تمرین میکنه سجاد خودت رو مسخره مردم نکن

  • ناشناس

    این لباس کلاه دارچیه میپوشه اگه نداره بگه کسی براش لباس بخره همیشه اینومیپوشه

  • شبه تاریکی

    سجاد غریبی فقط به پول مسابقه فکر می‌کنه و دیگه هیچی واسش مهم نیست و به این فکر نکرده که با این بچه بازی هاش ممکنه برای همیشه ویلچر نشین بشه .شک ندارم در 20ثانیه اول ناک میشه و شک ندارم که مارتین میخواد باهاش بازی کنه بعد سجاد رو ویلچر نشین کنه .و این فیلم های سجاد غریبی یک بچه بازی بیش نیست چون تحت فضای جو و تخیل قرار گرفته و با این کارش آبروی تموم ورزشکارانی سنگین وزن ایران رو می‌بره و این باعث میشه هر بی پدر مادر خارجی به خودش اجازه میده ورزشکارهای نامی ایران رو زیر سوال ببرند و ادعای مبارزه کنند .امیدوارم این مسابقه برگزار نشه و آرزوی سلامتی برای غریبی میکنم که به خودش آسیب نزنه با این کارش .
    و در ضمن تقصیر ما مردم هست که از اینطور آدمها غول می‌سازیم و باعث تحریکشون میشیم که مثل غریبی وارد بازی بشن که اصلا بهش وارد نیست و امیدوارم که ورزشکارانی نامی و شجاع مثل استاد امیر علی اکبری و استاد شهبخش و استاد روزبهانی و استادان نامی ایرانی دیگه جواب این مرتیکه خارجی رو بدن و اونو سرجایش بنشانند .

  • سعید

    خدا هالک ایرانی را شفاه بده حال بهم زنه

  • امیر

    اقای غریبی شما حتی ب ورزشکاران هم دارید توهین میکنی.وقت ورزش با لباس ورزشی تمرین میکنن چی رفتی سویشرت پوشیدی کلاه هم کشیدی رو سرت با دیوار گچی کله میگیری؟ یا با کیسه بوکس بچه ابتدایی؟ لا اقل ب مخاطبانت احترام بذار.

ارسال نظر