واکنش جنجالی هالک ایرانی درباره عکس‌هایش | فقط روزی یک بار غذا خوردم

سجاد غریبی نامی است که این روزها زیاد می شنویم، ورزشکار ملقب به هالک ایران در گفتگو با برنامه اینترنتی درباره فتوشاپ کردن عکس هایش توضیحاتی داد.

واکنش جنجالی هالک ایرانی درباره عکس‌هایش | فقط روزی یک بار غذا خوردم

سجاد غریبی نامی است که این روزها زیاد می شنویم، ورزشکار ملقب به هالک ایران در گفتگو با برنامه اینترنتی درباره فتوشاپ کردن عکس هایش توضیحاتی داد.

بیشتر بخوانید :عصبانیت شدید کاربران ایرانی از عکس جدید هالک ایرانی

در این ویدیوها که حدود نیم ساعت مصاحبه با سجاد غریبی بعد از بازگشت به ایران است، مجری به ترند شدن نام سجاد غریبی در یک هفته اخیر اشاره می کند و در ادامه مشخص می شود که این مصاحبه تنها دو روز بعد از بازگشت سجاد به ایران صورت گرفته است. سجاد غریبی در سوال مجری در مورد چگونگی رویارویی او با مارتین فورد سوال می کند که پاسخ سجاد غریبی چنین است: «قضیه مارتین فورد تقریباَ از سال ۹۸ توی لایو که خیلی از ایرانیا ندیدن بودن به من بی احترامی میکنه… این توهین ها خیلی زشت بود و به زبان انگلیسی بود».

سجاد غریبی می گوید که تا پیش از ورود مارتین فورد به لایو اینستاگرامی اش و توهین به او، مارتین فورد را نمیشناخته است. وی می گوید که بعدها در سال ۱۴۰۰ مارتین فورد به دایرکت او در اینستاگرام آمده و به او گفته است که ترسوست و نمی تواند با وی مبارزه کند.

سجاد غریبی می گوید که به مبارزه در رینگ فکر می کرده اما قصد مبارزه با مارتین را نداشته است. غریبی می گوید که توهین های مارتین فورد شخصاً متوجه خود او بوده و توهینی به ایران و ایرانی در صحبت های مارتین فورد نبوده است. هالک ایرانی می گوید شاید توهین های طرفداران او به مارتین فورد باعث عصبانیت وی شده باشد. غریبی می گوید که پیشنهاد مبارزه بدون دستکش را به مارتین داده که وی قبول نکرده و فقط با مبارزه بوکس موافقت کرده است. غریبی می گوید علیرغم اینکه که هیچ تجربه ای در بوکس ندارد، پیشنهادم مبارزه بوکس با مارتین فورد را پذیرفته است.

در مورد رویارویی با مارتین در دبی نیز غریبی می گوید که حریف بریتانیایی او با اسپانسرهایش در بهترین هتل دبی ساکن شده ولی وی با هزینه شخصی اش به دبی سفر کرده بود و تنها برای دو روز توانسته هزینه هتل را بپردازد. غریبی به هزینه های بالا در دبی اشاره کرده و می گوید که در طی سه چهار روز در این شهر تنها روزی یک بار غذا خورده است. وی می گوید که در این سفر نه اسپانسری او را همراهی می کرده و نه هیچ مربی و حتی آنجا مریض هم شده است. سجاد غریبی در مورد روز رویارویی با فورد هم می گوید که شرایط خوبی نداشته و پس از خوردن دو عدد تخم مرغ به عنوان صبحانه با مارتین روبرو شده است.

غریبی در این مصاحبه هیچ اشاره‌ای به اتهامات مربوط به تغییرات خود نکرده و تنها گفته که برای این نبرد 35 کیلو وزن کم کرده است.وی گفته است :خدا شاهد است که در ده روزی که من به دبی آمدم، مریض شدم و هم از نظر بدنی و هم از نظر تغذیه شرایط بسیار بدی پیدا کردم. من حتی این را به سازمان هم اعلام کردم. من تمرینات خوبی نداشتم و اینجا هم مجبور شدم به دلیل گرانی هتل های دبی، پیش یکی از دوستانم حضور پیدا کنم.شاید خیلی ها نخواهند من را ببینند اما من برای این مبارزه از جان و خونم گذشتم. من ۳۵ کیلو وزن کم کردم و این چیز کمی نیست. برای ورزشکاری که باید در مبارزه ای به این مهمی حضور پیدا کند ۳۵ کیلو وزن کم کردن اتفاقی بسیار بد و غیرقابل باور است.

از آن روز من احساس می کنم که تنهاترین انسان روی زمین هستم، متاسفانه من را فریب دادند و ناجوانمردانه این نمایش را برگزار کردند. به من گفتند هیچ حرکتی نکن اما آن طور من را غافلگیر کردند تا این وضعیت بر من پیش بیاید. حالا هر حرفی که می خواهند پشت سر من بزنند و هر کمپینی که لازم می‌دانند علیه من شکل دهند اما برای من فقط این مهم است که الان رو سیاه هستم، شرمنده مردمم و نمی توانم به چشم آنها نگاه کنم

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 10579

ارسال نظر