پایان هیجان و جنون در اراک!پرسپولیس حذف شد

پرسپولیس هم از جام حذفی کنار رفت

پایان هیجان و جنون در اراک!پرسپولیس حذف شد

پرسپولیس هم از جام حذفی کنار رفت .زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم شد

آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر بود. آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام بود و این بار هم توانست در مقابل آماده‌ترین تیم این روزهای ایران عرض اندام کند.

​جذاب ترین بازی فصل امشب در اراک برگزار شد و پرسپولیس و آلومینیوم به مصاف هم رفتند. این بازی پرگل ابتدا در نیمه نخست با برتری ۲ بر ۰ پرسپولیس به پایان رسید.

ز آنطرف پرسپولیس در پی جبران نتیجه لیگ برابر اراکی‌ها و دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی بود و نیاز مبرمی به پیروزی داشت اما نتوانست نتیجه دلخواهش را کسب کند و در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد.

تیم داوری: امیر عرب براقی، هادی طوسی، علی احمدی، کیوان علیمحمدی/ناظر: حسین نجاتی

آلومینیوم ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان(۷۰-رضا جبیره)، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی

سرمربی: مجتبی حسینی

پرسپولیس ترکیب پرسپولیس:

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی(۴۶-وحید امیری)، اوستون اورنوف، مهدی ترابی(۵۹-سینا اسدبیگی) و عیسی آلکثیر

سرمربی: اوسمار

کارت زردکارت زرد

آلومینیوم: عارف حاجی عیدی(۱۷) - امین جهان کهن(۶۶) - میلاد بدرقه (۷۳)

پرسپولیس: سروش رفیعی(۱۷) - محمد خدابنده لو(۲۷)

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس امروز در چارچوب بازی‌های جام حذفی ایران به مصاف یکدیگر رفتند که درنهایت منجر به حذف تیم پایتخت‌نشین شد.

جذاب ترین بازی فصل امشب در اراک برگزار شد و پرسپولیس و آلومینیوم به مصاف هم رفتند. این بازی پرگل ابتدا در نیمه نخست با برتری ۲ بر ۰ پرسپولیس به پایان رسید.

اورونوف و آل کثیر گلزنان سرخ‌پوشان بودند. در نیمه دوم لیموچی و شروین بزرگ در آخرین دقایق آلومینیوم را زنده نگه داشتند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه پرسپولیس باز هم ۲ گل زد و بازی ۴ بر ۲ شد، اسدبیگی و باز هم آل کثیر گلزنی کردند تا اوسمار به صعود مجددا امیدوار شود. اما باز هم شاگردان حسینی کوتاه نیامدند و ۲ گل زدند، شروین بزرگ و نقی زاده بازی را ۴ ۴ کردند تا مصاف حساس ۲ تیم به پنالتی کشیده شود

 ضیافت پنالتی ها

در ضیافت پنالتی ها، حسین کنعانی پنالتی اول پرسپولیس را گل کرد، اما نوری برای آلومینیوم ناموفق بود و به تیر زد.

پنالتی دوم پرسپولیس توسط نعمتی گل شد. موسوی هم پنالتی خود را برای آلومینیوم گل کرد‌

مطالعه بیشتر: زمان قرعه کشی یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد

پنالتی سوم پرسپولیس را دانیال اسماعیلی فر از دست داد، اما لیموچی گل کرد تا باز همه چیز مساوی شود.

سینا اسدبیگی و عارف حاج نوری پنالتی چهارم دو تیم را گل کردند تا کار مساوی پیش برود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 135091

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر