وحشت در کرمانشاه / قتل عام خونین و تکان دهنده یک خانواده / جزییات از زبان پلیس

یک پدر در شهرستان هرسین از توابع استان کرمانشاه، پنج عضو خانواده خود را به قتل رساند. شب گذشته در شهرستان هرسین از توابع استان کرمانشاه، یک پدر پس از مصرف بی رویه شیشه و ایجاد حالت توهم، اقدام به قتل پنج عضو خانواده خود می‌کند.این قتل با سلاح گرم صورت گرفته است‌.

وحشت در کرمانشاه / قتل عام خونین و تکان دهنده یک خانواده / جزییات از زبان پلیس

یک پدر در شهرستان هرسین از توابع استان کرمانشاه، پنج عضو خانواده خود را به قتل رساند.شب گذشته در شهرستان هرسین از توابع استان کرمانشاه، یک پدر پس از مصرف بی رویه شیشه و ایجاد حالت توهم، اقدام به قتل پنج عضو خانواده خود می‌کند.این قتل با سلاح گرم صورت گرفته است‌.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که با استفاده از سلاح گرم پنج نفر از جمله چهار نفر از اعضای خانواده خود و یکی از دوستانش را در شهر هرسین به قتل رسانده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

سردار "مهدی حاجیان" در تشریح این خبر اظهار داشت: شب گذشته و در پی اطلاع از به قتل رسیدن پنج نفر از شهروندان در شهرستان هرسین با استفاده از سلاح گرم، نظر به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله تیم هایی تخصصی از انتظامی شهرستان، پلیس های آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان پیگیری موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : در این راستا ضمن تشکیل اتاق وضعیت؛ با استفاده از کلیه امکانات فنی، اطلاعاتی و تخصصی موجود، تلاش و پیگیری مستمر و بدون وقفه شبانه روزی تیم های انتظامی حاضر و همچنین همکاری فنی یکی از دستگاه های امنیتی استان، در کمتر از ۲۴ ساعت هویت قاتل و مخفیگاه وی در یکی از مناطق روستایی اطراف شهرستان هرسین شناسایی شد . 

این مقام انتظامی ادامه داد : سرانجام ظهر امروز طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه قاتل در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح کلت به همراه تعداد هفت عدد فشنگ جنگی از وی کشف شد .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل چهار نفر از اعضای خانواده و یکی از دوستان خود، تصریح کرد: علت و انگیزه متهم از ارتکاب قتل ها در دست بررسی است.

حاجیان در خاتمه با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: کارکنان فراجا برای حفاظت از جان، مال و آبروی شهروندان با تمام وجود ایستاده اند و در این راه حتی از فدا کردن جان خود نیز هیچ ابایی ندارند.

 جزییات مهم از قتل در کرمانشاه

ماجرای شلیک های هولناک در روستای هرسین اهالی محل را از خانه هایشان بیرون کشید .اهالی روستا وقتی وارد خانه مرد فراری شدند با صحنه هولناکی روبرو شدند و مشخص شد مرد مسلح همسر و ۳ فرزندش را هدف گلوله مرگبار قرار داده و خیلی زود تیمی از ماموران پلیس برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم متوجه شدند که مرد جوان دیگری در زیرزمین خانه هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.

تجسس ها برای دستگیری قاتل فراری در هرسین کلید زده شد و با گذشت یک ساعت از این جنایت قتل عام خانوادگی ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین از دستگیری عاملان جنایت خبر داد.

تحقیقات پلیسی نشان از آن د ارد که این مرد بخاطر مشکلات مالی که در زمینه خرید و فروش غیرقانونی اسلحه با شریک خود داشته او را به زیرزمین خانه اش کشانده و دست به قتل او زده است و در ادامه وقتی خانواده اش به رفتار او اعتراض می کنند همه اعضای خانواده اش که ۲ دختر و یک پسر و همسرش را هدف گلوله مرگبار قرار می دهد.

تجسس ها نشان از آن دارد که این مرد قصد داشته پدر و مادر خودش را نیز به قتل برساند که با سر و صدای اهالی محل پا به فرار می گذارد.

بنا بر این گزارش، متهم در اختیار ماموران پلیس قرار گرفته و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110753

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر