بازی با جان مردم ؛ سهمیه‌بندی دارویی داروخانه‌ها براساس وضعیت حجاب صحت دارد؟

رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد.

بازی با جان مردم ؛ سهمیه‌بندی دارویی داروخانه‌ها براساس وضعیت حجاب صحت دارد؟

خبرآنلاین نوشت: رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد.

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

واکنش فوری به خبر تعیین سهمیه‌بندی دارویی داروخانه‌ها براساس وضعیت حجاب 

روابط عمومی سازمان غذا و دارو خبر تعیین سهمیه‌بندی دارویی داروخانه‌ ها براساس وضعیت حجاب را تکذیب کرد.

 روابط سازمان غذا و دارو در واکنش به خبر رعایت حجاب در داروخانه‌ها تصریح کرد: سخنان اخیر رئیس سازمان غذا و دارو ناظر بر پوشش حرفه‌ای کادر داروخانه بوده و تنظیم‌کننده خبر از گفتار به متن دچار اشتباه محتوایی شده است.

بر اساس اعلام روابط سازمان غذا و دارو، دستورالعمل نحوه پوشش داروخانه‌ها بر اساس چک‌لیست‌های بازرسی، ارزشیابی و حرفه‌ای و به‌منظور تفکیک پرسنل و مسئول فنی است.«حداقل سواد رسانه‌ای به خوبی متوجه است که اغراق کاریکاتوری اخبار، ضمن آسیب به منبع خبر رفته رفته آنان را از حیث اعتبار تهی و از اعتماد مخاطب بیرون می‌کند.»

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 136475

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر