عینک جدید شیائومی رونمایی شد+قیمت

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی از عینک آفتابی Pilato با قیمت ۱۳۲دلار رونمایی کرد.

عینک جدید شیائومی رونمایی شد+قیمت

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی از عینک آفتابی Pilato با قیمت ۱۳۲دلار رونمایی کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، شیائومی به‌تازگی عینک آفتابی جدیدی به نام Pilato در چین معرفی کرده است که با قیمت ۱۳۲ دلار به فروش می‌رسد. در طراحی این محصول از آسمان الهام گرفته شده و همان طور که از نام آن مشخص است، نشانه‌های طراحی مشابهی با عینک آفتابی دارد که خلبانان هواپیما استفاده می‌کنند؛ البته عینک آفتابی شیائومی بسیار باریک‌تر از عینک آفتابی حرفه‌ای خلبانان است.

عینک آفتابی Pilato شیائومی با فریم آلومینیومی فولاد ضد زنگ ساخته شده که وزن سبک و کیفیت بالایی دارد. شرکت سازنده اعتقاد دارد که عینک آفتابی در درجه اول باید حس خوب و راحتی به کاربران منتقل کند و سپس از نظر کیفیت طراحی، بادوام باشد. عینک آفتابی ذکر شده به لنزهای قطبی پلاستیکی پیشرو در صنعت مجهز شده است که از آلمان وارد می‌شود. لنزهای به کار رفته در عینک آفتابی Pilato چندین خاصیت شکستگی نور مانند محافظ UV۴۰۰ دارند که به محافظت مؤثرتر از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید نسبت به عینک آفتابی معمولی کمک می‌کند.

همچنین لنزها با یک لایه نازک از رنگ شفاف محافظ پوشانده شده‌اند که باعث می‌شود مقاومت عینک آفتابی در برابر تعریق، اثر انگشت، روغن و دیگر مایعات چسبناک نامطلوب روی لنزها افزایش پیدا کند. عینک آفتابی Pilato شیائومی در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: ایمنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16311

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر