هشدار مدیر امنیت گوشی‌های سامسونگ / یک اشتباه ساده که هر کاربر باید بداند

هشدار مدیر امنیت گوشی‌های سامسونگ / یک اشتباه ساده که هر کاربر باید بداند تا اطلاعات گوشی‌اش را ایمن نگه دارد مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد. وبسایت خبری - تحلیلی فراروfarau.com | @fararunews فرارو- اپلیکیشن‌های مشکوک دروازه‌ای برای ورود هکر‌ها هستند تا از طریق آن دستگاه‌تان را بدون توجه به این که از چه برندی می‌باشد جستجو کنند. بنابراین، مهم است که دو بار در مورد آن که یک اپلیکیشن را از کجا دانلود می‌کنید فکر نمایید. به گزارش فرارو به نقل از سان، دکتر "سئونگ وون شین" رئیس تیم امنیتی گوشی‌های هوشمند سامسونگ می‌گوید که کاربران در کجا اشتباه می‌کند. او می‌گوید: "بدترین اشتباهی که کاربر ممکن است مرتکب شود آن است که اپلیکیشن‌ها را از فروشگاهی دانلود کند که قالب اعتماد نیست و سپس این کار باعث می‌شود مجوز‌های غیر ضروری را در اختیار آن اپلیکیشن قرار دهد". این کارشناس امنیتی توصیه می‌کند که کاربران اپلیکیشن‌ها را صرفا از فروشگاه‌های معتبر مانند گلکسی استور یا گوگل پلی استور دانلود کنند. این دو فروشگاه هم چنین دارای امتیاز اضافی Play Protect هستند بنابراین اگر اپلیکیشن بدی را شناسایی کنند به طور خودکار برای تان حذف خواهند کرد. دکتر شبن می‌گوید ارائه چنین گزینه‌های از سوی اپلیکیشن‌ها مهم است، زیرا کاربران بیش از هر زمان دیگری به امنیت و حریم خصوصی اهمیت می‌دهند. او می‌افزاید: "گوشی‌های تلفن همراه هوشمند اطلاعات حساس تری نسبت به قبل در خود جای داده اند از جمله حساب‌های بانکی، تصاویر حساس و شخصی و اطلاعات مربوط به خانواده تان. به همین دلیل کاربران واقعا به حفظ حریم خصوصی و امنیت گوشی هوشمند تلفن همراه خود اهمیت می‌دهند".

هشدار مدیر امنیت گوشی‌های سامسونگ / یک اشتباه ساده که هر کاربر باید بداند

اپلیکیشن‌های مشکوک دروازه‌ای برای ورود هکر‌ها هستند تا از طریق آن دستگاه‌تان را بدون توجه به این که از چه برندی می‌باشد جستجو کنند. بنابراین، مهم است که دو بار در مورد آن که یک اپلیکیشن را از کجا دانلود می‌کنید فکر نمایید.

به گزارش فرارو به نقل از سان، دکتر "سئونگ وون شین" رئیس تیم امنیتی گوشی‌های هوشمند سامسونگ می‌گوید که کاربران در کجا اشتباه می‌کند.

او می‌گوید: "بدترین اشتباهی که کاربر ممکن است مرتکب شود آن است که اپلیکیشن‌ها را از فروشگاهی دانلود کند که قالب اعتماد نیست و سپس این کار باعث می‌شود مجوز‌های غیر ضروری را در اختیار آن اپلیکیشن قرار دهد".

این کارشناس امنیتی توصیه می‌کند که کاربران اپلیکیشن‌ها را صرفا از فروشگاه‌های معتبر مانند گلکسی استور یا گوگل پلی استور دانلود کنند.

این دو فروشگاه هم چنین دارای امتیاز اضافی Play Protect هستند بنابراین اگر اپلیکیشن بدی را شناسایی کنند به طور خودکار برای تان حذف خواهند کرد.

دکتر شبن می‌گوید ارائه چنین گزینه‌های از سوی اپلیکیشن‌ها مهم است، زیرا کاربران بیش از هر زمان دیگری به امنیت و حریم خصوصی اهمیت می‌دهند.

او می‌افزاید: "گوشی‌های تلفن همراه هوشمند اطلاعات حساس تری نسبت به قبل در خود جای داده اند از جمله حساب‌های بانکی، تصاویر حساس و شخصی و اطلاعات مربوط به خانواده تان. به همین دلیل کاربران واقعا به حفظ حریم خصوصی و امنیت گوشی هوشمند تلفن همراه خود اهمیت می‌دهند".

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102241

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر