سامسونگ

قیمت موبایل سامسونگ امروز 8 مرداد 1402

جدیدترین قیمت موبایل سامسونگ امروز 8 مرداد 1402 را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.

قیمت موبایل سامسونگ امروز 8 مرداد 1402

گوشی‌های هوشمند سامسونگ از جمله پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بازار‌های جهانی هستند و در ایران هم طرفداران خاص خود را دارند. اطلاع از افزایش و کاهش قیمت روزانه گوشی‌های سامسونگ قطعا می‌تواند به انتخاب بهتر و تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کند.

این روز‌ها گوشی‌های سامسونگ با تنوع منحصر به فرد خود توانسته اند سهم بزرگی از بازار را به دست آورند. جالب است بدانید با همه تنوعی که در گوشی‌های سامسونگ دیده می‌شود برخی ویژگی‌های میان آن‌ها مشترک است.

قیمت موبایل سامسونگ امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲

گوشی گلکسی A14 فعلا از نسخه قبلی خودش ارزان‌تر فروخته می‌شود! خرید گوشی گلکسی A14 نسخه ۶۴ گیگ پنج میلیون می‌شود، اما اگر روی همین نسخه از گلکسی A13 دست بگذارید، ممکن است فروشنده‌های موبایل یک میلیون بیشتر دریافت کنند.

گلکسی A54 که تقریبا همزمان با A14 رونمایی شد، ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد و گلکسی S23 Ultra که بهترین پرچمدار گوشی‌های سامسونگ است، بسته به فضای ذخیره‌سازی بین ۵۰ تا ۵۸ میلیون تومان فروخته می‌شود.

ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ عنوانی است که در حال حاضر به گلکسی A03 Core تعلق می‌گیرد و بابت خرید نسخه ۳۲ گیگ این گوشی باید چیزی نزدیک ۳.۱ میلیون کنار بگذاریم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99550

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر