طرفداران پوست شیر با این کلیپ و عکس‌ شوکه شدند! + تصاویر و فیلم

انتشار یک کلیپ و عکس جدید، بار دیگر هواداران و طرفداران پوست شیر را شوکه کرده و چشم به راه قسمت جدید این سریال محبوب گذاشته است.

طرفداران پوست شیر با این کلیپ و عکس‌ شوکه شدند! + تصاویر و فیلم

پوست شیر جدید در راه است! سریال پوست شیر که در شبکه نمایش خانگی ساخته شد و در شبکه اینترنتی «فیلم‌نت» به نمایش درآمد، با استقبال گسترده و باورنکردنی کاربران و مخاطبان همراه شد؛ به گونه‌ای که هواداران سریال پوست شیر، منتظر فصل جدید این سریال هستند و برای قسمت جدید پوست شیر، لحظه‌شماری می‌کنند. سریال «پوست شیر» بر اساس رای کاربران سایت سینمایی «IMDB»، نمره خوب ۸.۴ را به دست آورد و عنوان محبوب‌ترین سریال ایرانی را به خود اختصاص داد. سریال پوست شیر که در سه فصل هشت قسمتی پخش شد،  توانست مخاطبان زیادی را جذب کند؛ منتقدان سینمایی و کارشناسان حوزه‌های مختلف نیز، سریال پوست شیر را یکی از موفق‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر ایران دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: داستان «نعیم پوست شیر» تکرار شد | پدری که قاتل دختر عکاسش را شکار کرد

سریال پوست شیر، مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی «جمشید محمودی» و نویسندگی «رضا بهاروند» و محمودی است که در شبکه اینترنتی «فیلم‌نت» به نمایش درآمد. سریال پوست شیر توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و بسیاری می‌گویند که این سریال، جزو بهترین و موفق‌ترین سریال‌های ایرانی است. انتشار یک تیزر و عکس جدید، هواداران و طرفداران پوست شیر را خوشحال و شوکه کرده است.

پوست شیر

​سریال پوست شیر که در سال ۱۴۰۱، ساخته و پخش شد، با انتشار یک کلیپ و عکس جدید، بار دیگر، هواداران خود را شوکه کرده و چشم به راه قسمت جدید این سریال محبوب گذاشته است. 

بیشتر بخوانید: تصویر واقعی ساحل و نعیم در پایان پوست شیر

قسمت جدید و اسپین‌آف این سریال موفق به زودی پخش می‌شود.

پوست شیر

کدام سلبریتی‌ها در قسمت جدید سریال پوست شیر بازی می‌کنند؟

بازیگران قسمت جدید سریال محبوب پوست شیر تقریبا مشخص شده‌اند.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، کامران تفتی، رضا بای، علی اوسیوند، بهزاد خلج و سعید دشتی در این مجموعه ایفای نقش خواهند کرد. 

بیشتر بخوانید: آمنه سادات ذبیح‌پور «پوست شیر» را تحریم کرد! +عکس

بازیگران سریال پوست شیر در کدام سریال‌های نمایش خانگی بازی کردند؟

سریال پوست شیر دومین حضور «شهاب حسینی» پس از سریال «شهرزاد» از حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی است.

هادی حجازی‌فر، بازیگر سریال پوست شیر و کارگردان سینما و تلویزیون که با فیلم‌های سینمایی ساخته «محمدحسین مهدویان» به شهرت رسید، سریال تلویزیونی «عاشورا» را هم در دست تولید دارد. حجازی‌فر در کارنامه بازیگری خود، بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» را هم علاوه بر سریال پوست شیر ثبت کرده است. «پردیس احمدیه» بازیگر فیلم سینمایی «لامینور»، ساخته داریوش مهرجویی و سریال شبکه نمایش خانگی «نوبت لیلی»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی هم دیگر بازیگر سریال پوست شیر است.

پوست شیر

داستان پوست شیر چیست؟

اما داستان سریال محبوب پوست شیر چیست که توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند؟

داستان پوست شیر از این قرار است: «نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستانش رضا و صدرا، عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند.»

پوست شیر

پوست شیر جدید در راه است!

برادران محمودی، در حال ساخت قسمت جدید و  اسپین‌آف سریال «پوست شیر» را هستند که در شبکه نمایش خانگی تولید و پخش شده است.

پس از ساخت و پخش سریال «پوست شیر» در سال ۱۴۰۱، در جدیدترین همکاری جمشید و نوید محمودی، اسپین‌آف این سریال موفق نیز ساخته و پخش می‌شود.

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی بر اساس رای کاربران سایت سینمایی «IMDB»، توانست نمره خوب ۸.۴ به دست بیاورد تا به این ترتیب عنوان محبوب‌ترین سریال ایرانی را از آن خودش کند.

پوست شیر

این سریال در سه فصل هشت قسمتی پخش شد و توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. همچنین منتقدان و کارشناسان حوزه‌های مختلف نیز به تحلیل این اثر پرداخته و آن را از موفق ترین سریال‌های سال‌های اخیر دانسته‌اند.

«پوست شیر» اولین تجربه برادران محمودی در شبکه نمایش خانگی بود. فیلمنامه این سریال را جمشید محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند که در نگارش اسپین‌آف هم محمودی و بهاروند هم همکار خواهند بود.

پوست شیر

جزئیات بیشتر درباره اسپین‌آف «پوست شیر» متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی مجتبی پیرزاده و شهاب حسینی از جمله بازیگران این سریال هستند.

اسپین‌آف به روایتی گفته می‌شود که بر اساس داستان یا مفهوم یک اثر دیگر باشد. اسپین‌آف ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند و یا روایتگر داستان متفاوتی باشد. اسپین‌آف‌ها معمولاً بر اساس کارهای بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه بر اساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95990

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر