ترانه علیدوستی آزاد شد

نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبر آزادی این بازیگر را اعلام کرد، اما ساعتی بعد، استوری خود را تصحیح و اعلام کرد ترانه هنوز آزاد نشده است.

ترانه علیدوستی آزاد شد

رانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون، لحظاتی پیش به قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد.

 نادره حکیم الهی مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبر آزادی دخترش را اعلام کرد.

ترانه

زهرا مینویی، وکیل خانم علیدوستی هم در صفحه توییتری خود این خبر را اعلام کرد.

وی نوشته: وثیقه ترانه علیدوستی برای آزادی موقت پذیرفته شد و او امروز از زندان اوین آزاد خواهد شد. 

اینجا را ببینید :پدر ترانه علیدوستی مقابل زندان اوین + عکس

ترانه علیدوستی، بازیگر سینما و تلویزیون روز ۲۶ آذر بعد از حضور نیروهای امنیتی در محل سکونتش بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود.بازداشت ترانه علیدوستی واکنش‌های بسیاری را در داخل و خارج ایران در پی داشت و برخی از سینماگران برای پیگیری وضعیت او در مقابل زندان اوین حاضر شده بودند.

اینجا را بخوانید :او ترانه ، اکنون در زندان است |بیوگرافی زندگی شخصی و کاری  ترانه علیدوستی  | عکس

ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان متولد 22 دی 1362 در تهران است. او در دبیرستان در رشته تجربی تحصیل نموده و دارای دیپلم کامپیوتر است و به زبان انگلیسی نیز تسلط زیادی دارد.

خانم بازیگر، فرزند نادره حکیم الهی مجسمه‌ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق فوتبال می باشد.حمید علیدوستی متولد ٢١ اسفند ١٣٣4  در دوران جوانی در پست مهاجم برای تیم های تهران جوان، هما و تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده و در حال حاضر بازنشسته فوتبال است.. 

او بین سالهای 1365-1366 در لیگ های آلمان به بازی پرداخت اما در سال 1374، با تیم سایپا در مسابقات لیگ حاضر شد و آخرین سال دوران فوتبالش را طی کرد.مستند فیلم سمفونی حمید درباره زندگی شخصی و حرفه ای حمید علیدوستی ساخته شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64336

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر