جزئیات بازگشت سریال پایتخت به تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳

رئیس سیما فیلم، گفت: از ایده جذاب سینمایی برای برند‌های خوب تلویزیون استقبال می‌کنیم؛ توافق اولیه، برای ساخت «پایتخت» انجام شده اما جزئیات آن قطعی نیست.

جزئیات بازگشت سریال پایتخت به تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳

​مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم درباره سریال‌های نوروزی، سریال «زیرخاکی»، «نون‌خ» و «پایتخت» و همچنین در خصوص شروع تولید سریال «موسی (ع)» و رسیدن فاخر‌های الف‌ویژه به آنتن سیما توضیحاتی داد.

، چند روزی است که درباره نسخه سینمایی و سریالی «پایتخت» بحث می‌شود که البته پیگیری‌ها هم نشان می‌دهد تاکنون این توافق وجود دارد که از این مجموعه تلویزیونی خاطره‌انگیز یک نسخه سینمایی و یک سریال جدید در قالب فصل هفتم به آنتن ۱۴۰۳ برسد.

 

همچنین درباره چهره‌ها و حضورشان بار‌ها با مدیرانِ مختلف تلویزیون از جمله پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما صحبت شده که روند حضور و همکاری رسانه ملّی با چهره‌ها چطور خواهد بود. یا پخش و تولید سریال‌های فاخر و الف ویژه‌ای همچون سریال «سلمان فارسی» که داود میرباقری فصل ایرانِ آن را در شهرک غزالی پیش می‌برد و سریال «موسی (ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا مراحل مقدمات آماده‌سازی را در دستور کار دارد

خبری از «پایتخت» و کنداکتور نوروزی تلویزیون

او در خصوص تعیین تکلیف پخش نسخه سینمایی و سریالی «پایتخت» و سریال‌های نوروزی تلویزیون، گفت: من این نکته را مطرح کردم و آقای جبلی هم بار‌ها گفتند از ایده جذاب سینمایی برای برند‌های خوب تلویزیون استقبال می‌کنیم. توافق اولیه برای ساخت «پایتخت» انجام شده، اما جزئیات آن قطعی نیست. گام به گام جلو می‌رویم. چند سریال در حال تولید است به ایام عید برسد، اما هرکدام به خط پایان رسید براساس جذابیت تقسیم‌بندی و کنداکتور به آن‌ها اختصاص داده می‌شود. مثلاً «نون‌خ» در حال تولید است یا «زیرخاکی ۴» که تلاش‌شان این است به ایام عید نوروز برسانند. اما هنوز نمی‌توان به طور قطعی درباره کنداکتور نوروز نکته‌ای را مطرح کرد تا پایان تولید و آماده شدنِ این سریال‌ها تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

گفتنی است، سریال‌های «نون‌خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «آقای قاضی ۲» به کارگردانی سجاد مهرگان، «فراری» به کارگردانی امیر داسارگر، «بدل» به کارگردانی علی مسعودی، «زیرخاکی ۴» به کارگردانی جلیل سامان و «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی به عنوان گزینه‌های پخش در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ درنظر گرفته شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 120130

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر