سنت شکنی جالب و آموزنده رئیس قوه قضاییه برای مصاحبه با صدا و سیما

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس عدلیه امشب همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه، منطبق با وعده‌ای که داده بود، به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، امشب شخصاً به محل صداوسیما رفته است تا از آنجا در قالب گفتگوی تلویزیونی به تبیین و تشریح برنامه‌ها و دستاورد‌های قوه قضاییه برای مردم بپردازد.

سنت شکنی جالب و آموزنده رئیس قوه قضاییه برای مصاحبه با صدا و سیما

میزان نوشت :حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس عدلیه امشب همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه، منطبق با وعده‌ای که داده بود، به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، امشب شخصاً به محل صداوسیما رفته است تا از آنجا در قالب گفتگوی تلویزیونی به تبیین و تشریح برنامه‌ها و دستاورد‌های قوه قضاییه برای مردم بپردازد.

رئیس قوه قضاییه درباره حضور بدون تشریفاتش در صدا و سیما گفت: من از سالیان دور تا به امروز در این فکر هستم که آیا همه آنچه به عنوان حفاظت انجام می‌شود واقعا همه آنها جنبه امنیتی و حفاظتی دارد؟ یا فقط مسئول محدودیتی بین خود و جامعه ایجاد کرده است.

وی گفت:کارهایی که می‌شود با هزینه و زحمت کمتر برای دیگران کرد باید تا جایی که میشود انجام داد؛ باید از فرصت ها بهتر استفاده کنیم. مسائل را کم هزینه تر اداره کنیم. بنا بر این بود که در حد توان خودم سنت شکنی کنم. دیدم مسئولین صدا و سیما به زحمت هستند و به مرکز تهران بیایند و در این شلوغی نفراتی اعزام شوند. لذا گفتم برای اینکه زحمت را کم کنم من به صدا و سیما می آییم. بنابراین این موضوع عادی است؛ بعضی پروتکل ها و تشریفات ضرورتی ندارد و برای دیگران زحمت ایجاد می‌کند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93450

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر