خبر مهم استاندار خوزستان درباره حادثه خونین ایذه

استاندار خوزستان در خصوص حادثه تیراندازی و اتفاقات تلخ ایذه پیامی صادر کرد.

خبر مهم استاندار خوزستان درباره حادثه خونین ایذه

استاندار خوزستان در پیامی، شهادت سروان محمد قنبری مامور فراجا در ایذه را تسلیت گفت.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، متن پیام علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهادت مجاهدانه، شهید سروان محمد قنبری از شهدای راه تأمین نظم و امنیت جامعه، مایه تألم و تأثر فراوان شد. یاد و خاطره این مامور سرافراز و شهید مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با اخلال‌گران امنیت جامعه در شهرستان ایذه در طبق اخلاص گذاشت، در خاطر مردم قدرشناس جاودانه خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: جزییات حادثه خونین ایذه /یک مامور شهید و یکی از بستگان خانواده کیان پیرفلک کشته شد

 

بیشتر بخوانید: مادر کیان پیرفلک محاکمه شود | ماه‌منیر مولایی به حمایت از تروریست‌ها متهم شد

بی‌تردید درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر این شهدای گرانقدر، بالنده‌تر و باشکوه‌تر گشته و دشمنان کوردل ایران اسلامی، در دستیابی به آرزوی عبث خود برای دسیسه‌چینی به منظور ضربه زدن به نظام مقدس و میهن عزیزمان، همچون همیشه مأیوس و درمانده‌ خواهند شد.

اینجانب شهادت این مدافع حریم امنیت وطن را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف استان خوزستان و صیدون و خانواده بزرگوارش صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والا مقام ، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

علی اکبر حسینی محراب

استاندار خوزستان»

شهادت مامور نیروی انتظامی در ایذه

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از شهادت یکی از کارکنان فراجا در شهرستان ایذه خبر داد.           

سرهنگ حجت الله سفیدپوست، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد:  هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی، نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاب امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.   

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه گفت: در یکی از ایستگاه‌های تامین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری «تیبا» به صورت عمدی حمله کرد و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان «محمد قنبری» بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.    

این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان در پایان گفت: با اقدام به موقع کارکنان مستقر در صحنه فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است. شهادت سروان قنبری را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91780

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر