مادر کیان پیرفلک محاکمه شود | ماه‌منیر مولایی به حمایت از تروریست‌ها متهم شد

رسانه‌های وابسته به دولت، سپاه و شورای امنیت ملی خواستار محاکمه مادر کیان پیرفلک شدند.

مادر کیان پیرفلک محاکمه شود | ماه‌منیر مولایی به حمایت از تروریست‌ها متهم شد

مادر کیان پیرفلک به حمایت از تروریست‌ها متهم شد. ماه منیر مولایی، مادر کیان پیرفلک، کودک ۹ساله‌ای در حوادث تلخ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در ایذه جان باخت. رسانه‌های وابسته به دولت، سپاه و شورای امنیت ملی خواستار محاکمه ماه منیر مولایی، مادر کیان پیرفلک شدند. مادر کیان پیرفلک به حمایت از تروریست‌ها متهم شد. در مراسمی که برای تولد کیان پیرفلک برگزار شد، در پی درگیری در روستای پرچستان ایذه، پویا مولایی‌راد، پسر عموی ماه‌ منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک کشته شد.

تسنیم نوشت که ماه منیر مولایی راد، مادر کیان پیرفلک، یکی از آتش‌بیاران و معرکه‌سازان اصلی بوده که بی‌توجه به عاملان آن جنایت، فضای نامعقولی را تمهید کرده است و در ادامه، نوشته که ماه منیر مولایی، مادر کیان پیرفلک در ماه‌های گذشته یکی از عوامل اصلی ایجاد حوادث اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: ویدئوی غم‌انگیزی که مادر کیان پیرفلک منتشر کرد

بیشتر بخوانید: خبر مهم مادر کیان پیرفلک

تسنیم در گزارشی با تیتر «چرا باید با مادر کیان پیرفلک بابت جنایت جدید در ایذه برخورد شود؟» از آنچه که آن را «حاشیه امن» ماه‌منیر مولایی‌راد خواند، انتقاد کرد و او را به «حمایت از تروریست‌ها» متهم کرد.

مادر کیان پیرفلک

تسنیم در گزارشی با تیتر «چرا باید با مادر کیان پیرفلک بابت جنایت جدید در ایذه برخورد شود؟» از آنچه که آن را «حاشیه امن» ماه‌منیر مولایی‌راد خواند، انتقاد کرد و او را به «حمایت از تروریست‌ها» متهم کرد.

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران نوشت: «پس از ماجرای چند ماه پیش در ایذه که به قتل کیان پیرفلک منجر شد، با وجود همه‌ی پیگیری‌های صورت گرفته توسط بخش‌های مختلف کشور برای مجازات قاتلان کیان پیرفلک، اما خانم ماه منیر مولایی راد، مادر کیان پیرفلک، یکی از آتش‌بیاران و معرکه‌سازان اصلی بوده که بی‌توجه به عاملین آن جنایت، فضای نامعقولی را تمهید کرده است.

او نه تعادلی در گفتار دارد و نه طی این مدت روند معقولی را برای پیگیری ماجرای کشته‌شدن کیان دنبال کرده است. در عوض، او به بازیچه‌ای برای آشوب طلبان و ویرانی طلبان تبدیل شده و حتی به حمایت از تروریستها نیز کشانده شده است.

در ماجرای امروز ایذه، محمد قنبری از نیروهای انتظامی شهر با اقدام تروریستی پویا مولایی، پسر عموی خانم ماه‌منیر مولایی به شهادت رسید.شهید قنبری، دارای ۵ فرزند است که چهار نفر از آنها دخترند.

این شهید، قربانی فضاسازی تروریستی و ناجوانمردانه‌ای است که «ماه منیر مولایی» در ماه‌های گذشته راجع به ماجرای کیان، حتماً یکی از عوامل اصلی ایجاد آن بوده و از قضا خودِ اقدام تروریستی نیز توسط پسر عموی او انجام شده است.

آیا شهید قنبری شهروند درجه دو محسوب می‌شود یا فرزندان این شهید اهمیت انسانی ندارند؟ چطور میتوان با یک فضاسازی نابخردانه و همچنین تمهید برای ترور، خانواده‌ای را عزادار و جامعه‌ای را داغدار و ذهنشان را مشوش کرد، اما همچنان با حاشیه امن مواجه بود؟

آیا نباید آنها که به این جنایت امروز به انحاء مختلف کمک کردند، بابت این مسئله، بهای مسولیت خود را بپردازند؟!

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91739

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر