جزئیات دستگیری عوامل حادثه خونین ایذه اعلام شد

جزئیات بازداشت عوامل حادثه تیراندازی در ایذه اعلام شد.

جزئیات دستگیری عوامل حادثه خونین ایذه اعلام شد

دادستان استان خوزستان اعلام کرد: در عملیات بازداشت عوامل حادثه تیراندازی در  ایذه دو نفر دستگیر و دو نفر کشته شدند که از این تیم تعداد زیادی مهمات و تجهیزات جنگی کشف شد. 

بیشتر بخوانید: فارس: عوامل حمله تروریستی ایذه دستگیر شدند

صادق جعفری چگنی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص آخرین جزئیات حادثه تیراندازی ایذه بیان کرد: در پی حادثه تروریستی ایذه که منجر به شهادت هفت نفر از شهروندان شد، بلافاصله اقدامات اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در راستای شناسایی عوامل این جنایت آغاز و پرونده ویژه‌ای در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای ایذه تشکیل و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

او افزود: در یک ماه گذشته تعدادی از این عوامل تروریستی دستگیر شد؛ همچنین با توجه به متواری بودن تعدادی از عوامل این جنایت با رصد اطلاعاتی صورت گرفته صبح امروز سه شنبه در عملیات مشترک اطلاعاتی امنیتی و انتظامی برای دستگیری سایر عوامل اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از درگیری مسلحانه عوامل تروریستی با مأموران انتظامی خبر داد و بیان کرد: در این درگیری دو نفر از این عوامل دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند؛ همچنین چهار قبضه سلاح جنگی و مقادیر زیادی مهمات و تجهیزات جنگی از این عوامل کشف و ضبط شده است.

جعفری چگینی خبر داد: این افراد قصد داشته‌اند تا اقدامات خرابکارانه‌ای دیگری را در سطح شهرستان ایذه انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان تاکید کرد: رسیدگی به این پرونده به صورت خارج از نوبت تا دستگیری همه عوامل این جنایت ادامه خواهد داشت.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61107

ارسال نظر